Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Навчання іноземців наукового стилю мовлення на підготовчих факультетах: історичний екскурс та сучасні проблеми
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Варава, С.В.; Варава, С.В.; Varava, S.V.
    У статті розглядається питання щодо викладання наукового стилю мовлення іноземцям підготовчих факультетів ВНЗ. Коротко аналізуються основні досягнення, накопичені в цій галузі за роки розвитку методики викладання російської мови як іноземної, а також розглянуто деякі проблеми, що виникають на сучасному етапі навчання іноземців.
  • Ескіз
    Документ
    Мінімізація теоретичних відомостей з російської граматики під час навчання іноземців на початковому етапі
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Варава, С.В.; Груцяк, В.И.; Варава, С.В.; Груцяк, В.І.; Varava, S.V.; Grutsyak, V.I.
    У статті проаналізовано обсяг теоретичних відомостей з системи російської граматики під час навчання іноземців, які починають вивчати російську мову, та зроблено висновок щодо необхідності мінімізації інформації. Теоретичні положення статті проілюстровано за допомогою матеріалу створеного авторами довідкового посібника “Вступ до російської граматики”: наведено елементи граматичної системи, опис яких представлено в довіднику , а також елементи, опис яких автори вважають недоцільним на початковому етапі навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Про довузівську підготовку іноземних студентів художнього профілю навчання у внз України
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Варава, С.В.; Груцяк, В.І.; Варава, С.В.; Груцяк, В.И.; Varava, S.V.; Grutsyak, V.I.
    У статті проаналізовано проблеми, пов’язані з довузівською підготовкою іноземних студентів художнього профілю навчання у ВНЗ України, а також запропоновано можливі шляхи їх вирішення.