Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Науково-популярні тексти під час навчання фахової мовленнєвої діяльності іноземних студентів-філологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.M.; Verzhanska, O.M.Стаття присвячена розгляду науково-популярних текстів, що використовуються під час навчання фахової мовленнєвої діяльності іноземних студентів-філологів. Розглянуті особливості науково-популярних текстів переконали авторів у необхідності включення їх у систему навчання спілкування в навчально-професійній сфері. Представлені відібрані авторами науково-по- пулярні тексти з мовознавства.Документ Позааудиторна робота як спосіб навчання аудіювання(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Домніч, С.П.; Селіна, І.Л.; Домнич, С.П.; Селина, И.Л.; Domnich, S.P.; Selina, I.L.Стаття присвячена позааудиторній роботі як одному із способів навчання аудіювання. Подано визначення понять позааудиторної роботи та рецептивного виду мовленнєвої діяльності – аудіювання. Розглядаються функції позааудиторної роботи та мовні механізми, що допомагають реалізувати комунікативні потреби студентів у аудіюванні в соціально-культурній сфері та у сфері повсякденного спілкування.Документ Технологія навчання говоріння українською мовою іноземних студентів на початковому етапі(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Селіверстова, Л.І.; Селиверстова, Л.И.; Seliverstova, L.I.У статті розглядається технологія навчання говоріння, з точки зору його структури, українською мовою іноземних студентів на початковому етапі навчання. Досліджується вплив парадигматичних та синтагматичних зв’язків на успішне навчання говоріння. Показані прийоми граматичного трансформування, комбінування в процесі формування думки перед її висловленням.Документ Учебный комплекс как основа модели обучения речевой деятельности иностранных студентов экономистов-международников(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Санина, Л.П.; Копылова, Е.В.; Курилюк, Т.И.; Ли, Шуан; Sanina, L.P.; Kopylova, E.V.; Кuriluyk, T.I.; Li, ShuanВ статье рассматривается модель обучения речевой деятельности иностранных студентов экономистов -международников 1 курса, основой которой является учебный комплекс. Анализируется структура учебных пособий, составляющих учебный комплекс.