Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка вищої школи : методичні вказівки до практичних занять для аспірантів за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки»
    (Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лунячек, Вадим Едуардович; Luniachek, Vadym Eduardovych
    Дисципліна «Педагогіка вищої школи» спрямована на ознайомлення здобувачів освіти із теоретичними основами та практичними аспектами організації освітнього процесу в закладах вищої освіти. У межах курсу здобувачі освіти вивчатимуть ключові концепції педагогіки вищої школи, сучасні методи викладання, принципи педагогічної діяльності викладачів вищих навчальних закладів та особливості взаємодії між здобувачами освіти й педагогами. Дисципліна охоплює широке коло питань, серед яких: глобалізація вищої освіти, теоретичні основи педагогічного процесу у вищій школі, педагогічні інновації, управління освітнім процесом, особливості організації самостійної роботи студентів та принципи та процедури оцінювання навчальних досягнень. Окрему увагу приділено методикам навчання та виховання вищокваліфікованих спеціалістів, розвитку критичного мислення у здобувачів освіти та інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес. Особливе значення надається розвитку педагогічної компетентності викладачів, формуванню їхньої педагогічної майстерності, навичок комунікації та мотивації здобувачів освіти, а також управлінню освітнім процесом. Здобувачі освіти також ознайомляться з проблемами адаптації до освітнього процесу, підтримки їхнього професійного та особистісного розвитку. Дисципліна передбачає як теоретичні заняття, так і практичні роботи, під час яких здобувачі освіти будуть аналізувати конкретні ситуації з педагогічної практики вищої школи, розв'язувати педагогічні задачі, обговорювати ефективність різних методів навчання та оцінки результатів навчання. Завершення курсу передбачає низку контрольних заходів, що дозволить здобувачам освіти систематизувати отримані знання та продемонструвати вміння застосовувати їх у професійній діяльності. Після завершення курсу здобувачі освіти матимуть змогу не тільки глибше розуміти основи педагогічної науки, а й здобути практичні навички для ефективної роботи в системі вищої освіти, орієнтуючись на сучасні тенденції розвитку освіти в Україні та за кордоном.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Котова, А.В.; Котова, А.В.; Kotova, A.V.
    У статі представлено підходи провідних науковців до визначення самостійної роботи. Розкрито основні принципи організації самостійної роботи студентів з іноземної мови: активність, індивідуалізація навчання, доступність, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність, зв’язок із життям тощо.