Соціологічний факультет

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/46

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Ідеологія рашизму
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Рущенко, Ігор Петрович
    Це третя книга автора, що присвячена російсько-українській війні, раніше було видано «Російсько-українська гібридна війна: погляд соціолога» (2015), « Війна цивілізацій: анатомія російсько-україн ського конфлікту» (2020). «Ідеологія рашизму» розкриває духовну складову російського імперіалізму. Автор розглядає рашизм як культурний код московсько-ординської цивілізації, що фактично не змінюється від моменту зародження Московії в лоні Монголосфери до епохи путінізму. Книга розрахована на усіх, хто намагається глибше зрозуміти природу путінізму й причини російської агресії, вона може бути корисною академічній спільноті, викладачам військових навчальних закладів, аспірантам та студентам соціально-гуманітарних навчальних спеціальностей.
  • Ескіз
    Документ
    Виробнича (переддипломна) практика : методичні рекомендації для студентів закладів вищої освіти
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Солдатенко, Ірина Олександрівна; Зінюк, Анна Володимирівна; Фоломєєв, Максим Анатолійович; Soldatenko, Irina Oleksandrivna; Zinyuk, Anna Volodymyrivna; Folomeev, Maxim Anatoliyovych
    Програма «Виробнича (переддипломна) практика» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 054 «Соціологія», освітньої програми «Цифровий соціум». Методичні вказівки охоплюють комплекс питань, пов’язаних із проходженням переддипломної практики, виконанням звіту, включають принциповий зміст та структуру практики, порядок оформлення та захисту звіту з практики.
  • Ескіз
    Документ
    Медіарилейшнз : методичні рекомендації для студентів і студенток закладів вищої освіти
    (Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2023) Змій, Лілія Миколаївна; Зінюк, Анна Володимирівна
    Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів закладів вищої освіти з навчальної дисципліни «Медіарилейшнз» містять зміст лекційних і семінарських занять, завдання для самостійної роботи, приклади тестових завдань, систему оцінювання знань, рекомендовану літературу. Зазначені методичні рекомендації до самостійної роботи студентів можуть бути корисними під час підготовки фахівців у сфері соціальних комунікацій, реклами та зв’язків з громадськістю, а також для підвищення кваліфікації фахівців галузі комунікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Reputation Management in Business: Theory, Methodology, and Country Features
    (Brussels : European World Publishing, 2019) Derevianko, Olena Н.; Дерев’янко, Олена Георгіївна
  • Ескіз
    Документ
    Управление репутацией в бизнесе: теория, методология, инструментарий, страновые особенности [2018]
    (2018) Деревянко, Елена Григорьевна; Дерев’янко, Олена Григоріївна; Derevianko, Оlena Н.
    Монография посвящена развитию фундаментальных основ управления репутацией компаний и их объединений, а также разработке соответствующего методологического и методического обеспечения.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    До питання про нетотожність понять «репутація підприємства» та «гудвіл»
    (Київ, 2015) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    В статті здійснено аналіз понять "репутація підприємства" і "гудвіл", шляхом порівняння змістовних ознак двох зазначених категорій доведено тезу про їх нетотожність. Автором визначено, що поняття ділової репутації (до якого гудвіл є найбільш наближеним) є вужчим по відношенню до категорії "репутація підприємства". Доведено, що оцінювання репутації як гудвілу, тобто лише в момент зміни власника підприємства, не забезпечує дієвого управлінського контролю над процесом формування репутації і не відображає багатовекторності (стосовно різних стейкхолдерських аудиторій) репутаційного менеджменту. Дійдено висновків, що з позиції бухгалтерського підходу репутація не є активом у складі нематеріальних активів підприємства, вона може розглядатися як актив тільки за економічним підходом. З позиції управління, а не виключно бухгалтерського обліку, категорія "репутація підприємства" ще більше віддаляється від "гудвілу", як певні активи (кваліфікація персоналу, високий рівень менеджменту тощо), які відрізняються від звичайних активів тим, що не існує способів відокремити їх від інших активів та достовірно оцінити, тобто — це дещо інше.
  • Ескіз
    Документ
    Война план покажет
    (2013) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Отношение к планированию в постсоветском бизнесе изменяется строго по синусоиде. На первом этапе, в «позднеперестроечно-ранненезалежные» времена на волне идиосинкразии к издержкам планово-командной экономики было модно разглагольствовать о всемогуществе невидимой руки конкуренции. Потом доморощенные бизнесмены и консультанты с удивлением узнали, что и в рыночной экономике есть планирование – причем весьма жесткое и многоуровневое. И научились сначала делать бизнес-планы (в основном очковтирательские – как технико-экономические обоснования под банковские кредиты), а затем и более сложные планы для реального использования в повседневной работе.
  • Ескіз
    Документ
    PR-атака: реальность и паранойя
    (2013) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Дискредитация публичных людей, организаций, отраслей (как это имеет место и в глобальном масштабе относительно вредной еды, и в ситуации нынешней российско-украинской торговой войны), городов, регионов, государств путем целенаправленной информационной атаки – традиционный инструмент разноуровневых конфликтов испокон веков. Далеко не всегда появление негатива в информационном пространстве является однозначным признаком враждебных происков. В большинстве случаев отрицательная информация появляется естественным путем – как результат слов/поступков и/или их интерпретации.
  • Ескіз
    Документ
    Зачем топ-менеджеру превращаться в легенду
    (2013) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.
    Зачем топ-менеджеру превращаться в живую легенду, чем за это придется заплатить и почему персональный брендинг руководителя должен быть неотъемлемой частью PR-стратегии компании. Бренд как данность Мы живем в сложное и жестокое время, когда самолюбование стало нормой жизни, а скромные эффективные "пахари" не в почете. Гуру маркетинга безапелляционно заявляют: "Если ты не бренд, ты никто!" Но выбор между "Быть никем" или "Стать всем" в бизнесе есть только до тех пор, пока вы не поднялись на вершину корпоративной иерархии. Или не построили по своим чертежам частную бизнес-структуру и самолично не назначили себя Царем горы.