Перегляд за Автор "Варенко, Т.К."
Зараз показуємо 1 - 20 з 29
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аксіологічна толерантність як професійно-особистісна якість вчителя(Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова, 2008) Варенко, Т.К.Документ Аксіологічний підхід та доцільність його реалізації в сучасній системі вищої педагогічної освіти(Класичний приватний університет, 2010) Варенко, Т.К.У статті визначено суть поняття «аксіологічний підхід». Обґрунтовано доцільність реалізації цього підходу в сучасній системі вищої педагогічної освіти. Розкрито роль педагогічних цінностей як основних пріоритетів та норм, що регламентують професійну діяльність учителя.Документ Веб-сервис Google «Диск» в написании курсовых и дипломных работ(ХНАДУ, 2014) Варенко, Т.К.Документ Веб-сервис Google «Класс» в преподавании иностранных языков(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2014) Варенко, Т.К.Документ Виховання педагогічної толерантності майбутніх учителів на основі аксіологічного підходу(2011) Варенко, Т.К.Робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми виховання педагогічної толерантності майбутніх вчителів на основі аксіологічного підходу. У дослідженні з'ясовано суть понять "толерантність" і "педагогічна толерантність". Обгрунтовано педагогічні цінності як теоретичну основу виховання педагогічної толерантності в майбутніх вчителів, її структурні компоненти, основні способи забезпечення гуманістичної смислово-ціннісної орієнтації педагогічного процесу. Теоретично обгрунтовано технологію виховання педагогічної толерантності майбутніх вчителів на основі аксіологічного підходу, яка включає мотиваційно-ціннісний, змістово-процесуальний, особистісно-поведінковий компоненти. Експериментально доведено ефективність даної технології.Документ Виховний потенціал студентських блогів(КПУ, 2016) Варенко, Т.К.У статті розглядається виховний потенціал ведення студентами блогів академічних груп у рамках навчально-педагогічного процесу, обґрунтовується ефективність впровадження такої практики у навчально-виховний процес у вищій школі. Експериментально встановлено, що студентський колективний блогінг, координований викладачем і тематикою навчальної програми, сприяє розвитку у студентів уміння вести діалог з усіма учасниками дискусії, керуючись принципами толерантності і враховуючи загальноприйняті норми поведінки. У студентів, які спільно ведуть блог групи, підвищується рівень самоорганізації і самодисципліни, зростає самооцінка і впевненість у собі, культивується відповідальне і шанобливе ставлення до оточуючих і самих себе, формуються навички використання сучасних інформаційних і комунікаційних технологій. Більше того, практика блогінгу дозволяє мінімізувати випадки академічного плагіату і надає студентам унікальний емоційно-ціннісний досвід спілкування. / Varenko T. K. Character-Building Potential of Student Blogs. The article provides an insight into the character-building potential of engaging students in collective blogging within the educational-pedagogical process. It substantiates the efficiency of such practice implementation in the higher education environment. The analysis of the experimentally received data gives grounds to conclude that student group blogging, when coordinated by the instructor and the curriculum, contributes to developing the students’ ability to establish and maintain a dialog with all the participants of the discussion relying on the principles of tolerance and with regard to the generally accepted norms of conduct. Educational group blogging boosts students’ self-appraisal and self-reliance, hones their self-organization and self-discipline skills, cultivates responsible and respectful attitude to others and themselves, and develops their ability to utilize modern information and communication technologies. Group blogging is an excellent tool in applying the individual approach offering the student bloggers freedom to choose what to write about and how to present it. When blogging for the real readers (groupmates and potentially anyone from all over the world who comes across their blog on the web) rather than their instructor only, students tend to be more creative, honest and enthusiastic in expressing themselves, no longer treating the assignment as a pure formality. Moreover, blogging helps dwindle academic plagiarism and is a unique emotional and value-based communication experience for students. Besides, this practice contributes to harmonious integration of education and character-building, which complies with the main provisions and principles of the effective legislation of Ukraine in education. Key words: blogging, character-building potential, creative self-fulfillment, dialogical relations, student blog.Документ Гибридная система организации учебно педагогического процесса с использованием веб сервиса Google «Класс»(ХНУ имени В. Н. Каразина, 2014) Варенко, Т.К.В статье приводится аналитический обзор функциональных особенностей и преимуществ сервиса Google «Класс», позволяющих повысить эффективность учебно-педагогического процесса, а также обосновывается актуальность использования данного веб-сервиса как элемента гибридной системы организации обучения.Документ Зміст міфологічної складової перекладацької компетенції (антична міфологія)(СумДУ, 2005) Варенко, Т.К.The aim of this article is to determine the content of the background knowledge required for the interpreter to deal with antique mythology-related allusions, texts and related classification as well as their implementation in the interpretation itself. The content of the antique mythology as an interpreter’s competence component consists of the following elements: antique gods’ pantheon, their functions and relations; antique heroes’ classification by their most prominent deeds; myths typology by their plots; mythological creatures’ systematization; divine attributiveness of the animal and plant worlds and constellations mythological origin.Документ Использование Интернет-ресурсов для развития навыков письменной и устной англоязычной речи(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013) Варенко, Т.К.Документ Компаративний аналіз значень модальних дієслів у сучасній англійській мові("Аксіома", 2013) Варенко, Т.К.У статті проаналізовано аспекти значень, притаманних англійським модальним дієсловам, які виражають від-ношення між суб'єктом дії і власне дією, крізь призму функціонально-семантичного підходу до вивчення категорії модальності.Документ Методичні рекомендації щодо локалізації контенту веб-ресурсів вищих навчальних закладів(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2014) Варенко, Т.К.Ці методичні рекомендації представляють собою практичні рекомендації щодо локалізації контенту веб-ресурсів вищих навчальних закладів України, зокрема Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, англійською мовою з урахуванням поняттєвого апарату, термінологічної бази та стилістичних особливостей англомовного академічного дискурсу. Ці методичні рекомендації призначені для забезпечення стандартизації та уніфікації контенту, представленого в англійських версіях таких веб-ресурсів в межах реалізації комунікативних зв’язків та інформаційно-документаційної діяльності цих вищих навчальних закладів англійською мовою.Документ Мова успішної людини у призмі сучасного англомовного кінематографу(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2015) Варенко, Т.К.; Оцупко, А.В.Документ Мовні засоби вираження модальності у жанрі фентезі (на матеріалі романів С. Майер)(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2012) Варенко, Т.К.Документ Мультимедийный учебник: определение и форматы реализации(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2015) Варенко, Т.К.В статье даётся авторское определение понятия мультимедийного учебника как учебного издания, в котором изложение определённой дисциплины осуществляется посредством реализации возможности комбинированного использования различных форм представления информации (текстовой, аудиовизуальной, графической и другой). Рассматриваются и сопоставляются такие форматы реализации мультимедийного учебника как веб-сайт (подраздел сайта), презентация Prezi и PDF с последующим сравнительным анализом преимуществ и недостатков каждого из них.Документ Объективация оценки академической успеваемости(Гнозис, 2015) Варенко, Т.К.В статье рассматриваются риски негативного влияния человеческого фактора на объективность академических интеракций между участниками учебно-воспитательного процесса и соответственно на качество образовательного процесса в целом. Исследуются методы достижения такой объективности, в частности в процессе оценивания академической успеваемости, с целью выведения академических взаимодействий из-под влияния субъективных факторов межличностных отношений. Для достижения поставленной цели предлагается решение по интеграции в образовательный процесс современных программных и инструментальных средств информационных технологий, обеспечивающих возможность виртуализации взаимодействия участников учебно-воспитательного процесса и контроля академической успеваемости посредством независимой экспертной оценки при соблюдении принципов коллегиальности и географической диверсификации и в соответствии с категориями педагогической этики.Документ Особливості академічного дискурсу в англійській та українській мовах (на базі контексту веб-сайтів ВНЗ України та англомовних країн)(Видавництво Національного університету «Острозька академія», 2013) Варенко, Т.К.У статті висвітлюються особливості академічного дискурсу в англійській та українській мовах у контексті необхідності забезпечення єдності академічної термінології та стандартизації представлення контенту в англомовних версіях веб-сайтів вищих навчальних закладів України.Документ Порівняльний аналіз поняттєвого апарату академічного дискурсу в українській та англійській мовах (на базі веб-ресурсів ВНЗ України та англомовних країн)(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013) Варенко, Т.К.Стаття присвячена порівняльному аналізу поняттєвого апарату академічного дискурсу в англійській та українській мовах на предмет пошуку термінологічних відповідників у контексті забезпечення єдності академічної термінології для використання на веб- ресурсах вищих навчальних закладів України.Документ Посібник для самостійної роботи з англійської мови для студентів 4 курсу(Х.: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2010) Варенко, Т.К.; Меркулова, Т.К.; Паповянц, Е.Г.; Шпак, О.В.Посібник призначений для використання під час самостійної роботи студентів 4 курсу англійського відділення факультету іноземних мов. Мета посібника – удосконалення граматичних та лексичних навичок, якими повинні володіти користувачі мови на рівні С1 за стандартами „Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти, вивчення, викладання, оцінювання”, а також розвиток такого виду мовленнєвої діяльності, як аудіювання. У посібнику застосовуються автентичні тексти, що надають великий обсяг інформації стосовно особливостей систем освіти та права у Великій Британії та США.Документ Працюємо самостійно: Навчально-методичний посібник для самостійної роботи з англійської мови для студентів 3 курсу(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Варенко, Т.К.; Кузьміна, В.С.; Меркулова, Т.К.; Набокова, І.Ю.Документ Реализация аксиологического подхода в воспитании педагогической толерантности студентов посредством блога(Грінь Д.С., 2015) Варенко, Т.К.У статті описано технологію використання блогу у роботі зі студентами, зокрема під час педагогічної практики, для виховання у них педагогічної толерантності. На прикладі конкретних завдань висвітлено реалізацію у цьому процесі аксіологічного підходу при формуванні всіх компонентів запропонованої технології (мотиваційно-ціннісного, змістовно-процесуального, особистісно-поведінкового). Доведено, що використання блогів у навчальному процесі за цією технологією сприяє усвідомленню студентами самоцінності кожної особистості, культивує в них повагу до її прав на індивідуальність, відмінність поглядів, цінностей, світосприйняття, формує в них теоретичну основу для розуміння сутності, ролі та особливостей реалізації педагогічної толерантності, розвиває в них уміння та надає їм досвід толерантного ставлення і поводження на основі гуманістичних цінностей. Під час блогінгу в студентів закріплюються такі особистісні якості, як тактовність, щирість, доброзичливість. Varenko T. K. Realization of Axiological Approach in Cultivation of Pedagogical Tolerance in Students through Blogging. The paper describes the technology of using blogs in the work of students, particularly during their pedagogical practice, to cultivate pedagogical tolerance in them. Illustrating it with specific assignments, the paper exemplifies application of the axiological approach in developing all the components of the proposed technology (motivation-value, content-procedural and personality-behavioral). It justifies the use of blogs in the academic process within this technology to promote students’ awareness of the self-value of each person, to cultivate their respect for other persons’ rights to being individual, different in views, values and the worldview, to build up their theoretical knowledge about the essence, role and application peculiarities of pedagogical tolerance, to hone their skills and provide them with experience of tolerant attitude and behavior based on humanism values. Through blogging, students strengthen such personal qualities as tact, sincerity, kindness.