Наукові роботи. Філософський факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/578

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Рекреаційна діяльність як спосіб оздоровлення студентської молоді
    (Львівський національний університет імені Івана Франка, 2017) Парфіненко, Т.
    Рекреаційна діяльність є одним з видів дозвілевих практик, яка допомагає встановити рівновагу між навчанням та відпочинком, спрямована на відновлення життєвої енергії, захисних сил організму та збереження і зміцнення здоров’я. До основних засобів цього напряму можна віднести туристичні походи, екскурсії, різноманітні види рухливих ігор, спортивні заходи, відпочинок на природі та місцях рекреаційного призначення. Такі методи і способи оздоровлення дають змогу відпочити, оздоровитися, поспілкуватися з однолітками, отримати позитивні емоції, які добре позначатимуться на здоров’ї молоді.
  • Ескіз
    Документ
    Підходи до визначення сутності та структури поняття "здоровий стиль життя"
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2015) Парфіненко, Т.О.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка Слобожанщини: валеологічний аспект
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Пак, І.В.
    Стаття присвячена вивченню проблеми підготовки вчителів до організації процесу виховної роботи на засадах народної педагогіки Слобожанщини та практичному втіленню у виховну роботу сучасної вітчизняної загальноосвітньої школи засад етно-валеологічного виховання, організації процесу виховної роботи, в якому основна увага приділяється формуванню у школярів поняття про здоровий спосіб життя. Експериментальною базою практичного втілення спецкурсу у виховну роботу стали загальноосвітні школи м. Харкова. Cтатья посвящена изучению проблемы подготовки учителей к организации воспитательной работы, основанной на истоках народной педагогики Слобожанщины и практическому применению в воспитательной работе современной отечественной общеобразовательной школы этно-валеологического воспитания, организации процесса воспитательной работы с целью формирования у школьников понятия о здоровом образе жизни. Експериментальной базой практического внедрения спецкурса в воспитательной роботе стали общеобразовательные школы г. Харкова. The article deals with studying of a problem of teachers’ preparation to the organization of the educational work based on sources of national pedagogics of Slobozhanshchina and practical application of modern domestic comprehensive ethnovaleological education school in educational work, the organization of educational work process for the purpose of formation of concept about a healthy way of life among schoolchildren. Kharkiv comprehensive schools were the experimental base of practical introduction of a special course to educational work.
  • Ескіз
    Документ
    Філософсько-педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо впровадження здоров’язберігаючих методик в роботи з дітьми
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Осадча, О.Ю.
    В останні роки дуже гостро стала проблема формування у дітей поняття здорового способу життя, а також виховання та навчання без нанесення шкоди здоров’ю.
  • Ескіз
    Документ
    Здоров’я людини. Підготовка старшокласників до ведення здорового способу життя, створення сім’ї і виховання дітей на його засадах (продовження)
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Шахненко, В.І.
    У зв’язку з кризовим станом розвитку сім’ї, коли із ста 51–55 шлюбних пар розпадаються й частина молодих людей не готова до народження й виховання дітей, в умовах розбудови нової моделі 11-річної вітчизняної середньої загальноосвітньої школи виникла необхідність уведення наскрізного 34-годинного інтегрованого навчального предмета, факультативу чи спецкурсу «Здоров’я людини. Підготовка старшокласників до ведення здорового способу життя, створення сім’ї і виховання дітей на його засадах». Автор наводить матеріал дещо скороченого змісту програми і короткі методичні поради щодо його викладання в 10–11-х класах. Здоровье человека. Подготовка старшеклассников к ведению здорового образа жизни, созданию семьи и воспитанию детей по его принципам. Шахненко В.И. В связи с кризисным состоянием развития семьи, когда из сотни семейных пар 51–55 распадаются и часть молодых людей не готова к роджению и воспитанию детей, в условиях создания новой модели 11- летней отечественной средней общеобразовательной школы возникла потребность введения сквозного 34-часового интегрированного учебного предмета, факультатива или спецкурса «Здоровье человека. Подготовка старшеклассников к ведению здорового образа жизни, создания семьи и воспитания детей на его принципах». Автор приводит матералы несколько сокращенного содержания программы и краткие методические советы по его преподаванию в 10–11-х классах. Human health. Preparation of senior pupils to conducting the healthy way of life, creation of a family and upbringing of children on its principles. V. Shakhnenko. Due to the crisis condition of family development when 51–55 for a hundred married couples break up and a part of young people is not ready to the birth and upbringing of children, within the creation of a new model of 11- year domestic secondary school, the introduction of a 34-hour integrated subject, an optional or a special course «Human health. Preparation of senior pupils to conducting the healthy way of life, creation of a family and upbringing of children on its principles» is required. The author presents the materials of a slightly reduced content of the program and short methodical pieces of advice about its teaching in 10th and 11th forms.
  • Ескіз
    Документ
    Здоров’я людини. Підготовка старшокласників до ведення здорового способу життя, створення сім’ї і виховання дітей на його засадах
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Шахненко, В.І.
    У зв’язку з кризовим станом розвитку сім’ї, коли із ста 51–55 шлюбних пар розпадаються й частина молодих людей не готова до народження й виховання дітей, в умовах розбудови нової моделі 11-річної вітчизняної середньої загальноосвітньої школи виникла необхідність уведення наскрізного 34-годинного інтегрованого навчального предмету, факультативу чи спецкурсу «Здоров’я людини. Підготовка старшокласників до ведення здорового способу життя, створення сім’ї і виховання дітей на його засадах». Автор наводить матеріал дещо скороченого змісту програми і короткі методичні поради щодо його викладання у 10–11-х класах. Здоровье человека. Подготовка старшеклассников к ведению здорового образа жизни, созданию семьи и воспитанию детей по его принципам. Шахненко В.И. В связи с кризисным состоянием развития семьи, когда из сотни семейных пар 51–55 распадаются и часть молодых людей не готова к роджению и воспитанию детей, в условиях создания новой модели 11- летней отечественной средней общеобразовательной школы возникла потребность введения сквозного 34-часового интегрированного учебного предмета, факультатива или спецкурса «Здоровье человека. Подготовка старшеклассников к ведению здорового образа жизни, создания семьи и воспитания детей на его принципах». Автор приводит матералы несколько сокращенного содержания программы и краткие методические советы по его преподаванию в 10–11-х классах. Human health. Preparation of senior pupils to conducting the healthy way of life, creation of a family and upbringing of children on its principles. V. Shakhnenko. Due to the crisis condition of family development when 51–55 for a hundred married couples break up and a part of young people is not ready to the birth and upbringing of children, within the creation of a new model of 11- year domestic secondary school, the introduction of a 34-hour integrated subject, an optional or a special course «Human health. Preparation of senior pupils to conducting the healthy way of life, creation of a family and upbringing of children on its principles» is required. The author presents the materials of a slightly reduced content of the program and short methodical pieces of advice about its teaching in 10th and 11th forms.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз оздоровчих тренінгових програм, що впроваджуються в систему освіти для профілактики та подолання шкідливих звичок у підлітків
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2010) Кабацька, О.В.
    У статті розглянуті питання аналізу вітчизняних оздоровчих тренінгових програм, що впроваджуються в систему освіти України для профілактики та подолання шкідливих звичок у підлітків. Також представлені зарубіжні програми з формування здорового способу життя, активної життєвій позиції в підлітковому віці. Наданий матеріал розкриває аналітичні висновки щодо тренінгової оздоровчої роботи з підлітками з профілактики тютюнопаління, алкоголю, ВІЛ/СНІДу. Далі надано матеріали щодо проведення тренінгових оздоровчих заходів зі старшокласниками у позакласної роботі. В статье рассмотрены вопросы анализа отечественных оздоровительных тренинговых программ, которые внедряются в систему образования Украины для профилактики и устранения вредных привычек у подростков. Также представлены зарубежные программы формирования здорового образа жизни, активной жизненной позиции в подростковом возрасте. Преставлений материал раскрывает аналитические выводы тренинговой оздоровительной роботы с подростками по профилактике курения, алкоголя, ВИЧ/СПИДа. Затем представлен материал по проведению тренинговых оздоровительных мероприятий для старшеклассников во внеклассной работе. The questions of analysis of the domestic health trening programs which are inculcated in the system of formation of Ukraine for a prophylaxis and removal of harmful habits for teenagers are considered in the article. The foreign programs of forming of healthy way of life are also presented, to active vital position in teens. Material exposes the analytical conclusions of trening health-improvement work with teenagers on the prophylaxis of smoking, alcohol, HIV/AIDS. Then the material on carrying out trening improving actions for senior pupils in out-of-class work is presented.
  • Ескіз
    Документ
    Система підготовки студентів природничого факультету до здорового способу життя та викладання основ здоров’я в загальноосвітніх навчальних закладах України (з досвіду роботи)
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Плахтій, П.Д.; Шахненко, В.І.
    У статті узагальнено досвід роботи співробітників кафедри анатомії, фізіології і валеології Кам’янець- Подільського національного університету імені Івана Огієнка щодо навчально-методичного забезпечення дисциплін медико-біологічного циклу при підготовці вчителів біології, зокрема, дається перелік уведених спецкурсів та створених навчальних посібників, спрямованих на підготовку студентів до ведення здорового способу життя та викладання основ здоров’я в ЗНЗ. Спецкурси відповідають вимогам Болонського процесу. Разом з тим, у них збережено все те цінне, що характерне для національної вищої школи. В статье обобщен опыт работы Каменец-Подольского национального университета имени Ивана Огиенко по учебно-методическому обеспечению дисциплин медико-биологического цикла при подготовке учителей биологии, в частности, приведен перечень введенных спецкурсов и созданных учебных пособий, направленных на подготовку студентов к ведению здорового образа жизни и преподавания основ здоровья в ОУЗ. Спецкурсы отвечают требованиям Болонского процесса. Вместе с тем, в них сохранено все то, ценное, что является характерным для национальной высшей школы. The operational experience of Kamenets-Podolsky national university of a name of Ivan Ogienko on studymethodical maintenance of disciplines of a medical and biological cycle is generalised by preparation of teachers of biology, the list of the entered special courses and the created manuals directed on preparation of students to conducting of a healthy life and teaching of bases of health in OUZ in particular is resulted. Special courses meet the requirements of Bolonsky process. At the same time, in them all is kept that valuable that is characteristic for the national higher school.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості дистанційного навчання основам здоров’я в Україні
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2009) Гончаренко, М.С.; Іваненко, Л.О.
    У статті розкривається сутність дистанційного навчання, дається характеристика методики його проведення, розкривається можливість включення дистанційних технологій в освітній процес загальноосвітньої школи, визначаються чинники, необхідні для застосування дистанційного навчання в середніх навчальних закладах, розглядаються особливості викладання шкільного предмету «Основи здоров’я» за дистанційними технологіями. В статье раскрывается суть дистанционного обучения, дается характеристика методики его проведения, раскрывается возможность включения дистанционных технологий в образовательный процесс средней школы, определяются факторы необходимые для применения дистанционного обучения в средних учебных заведениях, выделяются особенности преподавания «Основ здоровья» по дистанционным технологиям. The essence of training on distance is describing, the characteristic of a technique of training on distance is given, the opportunity of inclusion technologies of training on distance in educational process of high school are observed in this article. The factors necessary for application of training on distance in high school are determined, the features of teaching «Bases of health» on technologies of training on distance are allocated.
  • Ескіз
    Документ
    Основні аспекти формування культури здоров’я дітей в сім’ї
    (Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2008) Рибалка, О.Я.; Гуріненко, Н.О.; Іванівський, С.В.; Пасинок, В.Г.
    У статті розглядаються основні напрямки формування культури здоров’я дітей в сім’ї, наводяться дані експериментального дослідження. In the article basic directions of forming of culture of health of children are examined in family, cited data experimental research. В статье рассматриваются основные направления формирования культуры здоровья детей в семье, приводятся данные экспериментального исследования.