К 64.051.19 (Педагогічні науки)
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/10753
13.00.02 — теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я)
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Методика розвитку рухових якостей учнів основної школи на уроках фізичної культури з урахуванням рівнів біологічного розвитку(Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Жерновнікова, Я.В.; Zhernovnikova, Y.V.; Жерновникова, Я.В.Дисертація присвячена проблемі розвитку рухових якостей учнів 5–7-х класів на основі впровадження диференційованого підходу з урахуванням їх рівнів біологічного розвитку та використанням засобів комп’ютерних технологій. Розроблено комп’ютерну програму, яка дозволяє оптимізувати роботу вчителя фізичної культури з обліку й аналізу даних про фізичний розвиток і фізичну підготовленість учнів, з метою реалізувати диференційований підхід на уроках фізичної культури в школі. Розроблено та експериментально перевірено ефективність методики розвитку рухових якостей учнів основної школи на уроках фізичної культури з урахуванням рівнів біологічного розвитку. Досліджено вікові зміни фізичного розвитку, загальної фізичної підготовленості учнів 5–7-х класів, виявлено рівні біологічного розвитку, як важливі фактори, що впливають на успішність занять фізичною культурою.Документ Формування здорового способу життя старших підлітків у процесі занять пауерліфтингом(Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Житницький, А.О.; Zhytnytskyi, A.; Житницкий, А.А.Дисертаційне дослідження присвячене вирішенню актуальної проблеми покращення стану здоров’я старших підлітків за рахунок формування знань про здоровий спосіб життя та вдосконалення фізичної, психологічної та технічної підготовленості на заняттях пауерліфтингом. У дисертації встановлені рівні фізичної, функціональної, технічної та психологічної підготовленості старших підлітків. Розроблено трьохрівневу структурно-логічну і поетапну моделі формування здорового способу життя старших підлітків у процесі занять з пауерліфтингу у дитячо-юнацькій спортивній школі; виявлено параметри позитивних зрушень у показниках фізичної, технічної, психологічної підготовленості та функціонального стану старших підлітків. Визначено кількісні характеристики показників фізичної, технічної, психологічної підготовленості та функціонального стану старших підлітків, які дозволяють контролювати процес занять з пауерліфтингу на кожному році навчання. Обґрунтовано навчальну програму занять з пауерліфтингу «Штанга» для старших підлітків першого року навчання. Розроблено та впроваджено методику формування здорового способу життя старших підлітків у процесі занять пауерліфтингом. Доповнено дані про особливості впливу систематичних занять фізичною культурою на системи організму старших підлітків.Обґрунтована методика формування здорового способу життя старших підлітків у процесі занять пауерліфтингом дозволяє підвищити ефективність процесу підготовки за допомогою спеціальних комплексів фізичних вправ, що направлені на збереження їхнього здоров’я. Використання в період навчання спеціальних додаткових фізичних вправ у співвідношенні 60 % специфічних до 40 % неспецифічних навантажень призвело до запобігання травматизму на заняттях і змаганнях, виховання вольових якостейстарших підлітків.Документ Методика професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів(2017-07-09) Петришин, О.В.Документ Розвиток фізичних здібностей студенток вищих навчальних закладів засобами аеробіки(2017-04-30) Пятницька, Д.В.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2017. Дисертацію присвячено дослідженню проблеми підвищення ефективності процесу розвитку фізичних здібностей студенток вищих навчальних закладів у процесі позааудиторних занять з аеробіки. На основі аналізу науково-методичної літератури та практичного досвіду узагальнено загальні теоретичні положення з організації та змісту фізичного виховання студенток вищих навчальних закладів у процесі позааудиторних занять, розкрито сутність експериментальної методики. Систематизовано популярні види аеробіки, що задіяні в експерименті, за даними сучасних наукових і науково-методичних літературних джерел. Проведено аналіз мотивації студенток до занять з фізичного виховання та можливостей застосування сучасних інноваційних методик у процесі позааудиторних занять з аеробіки студенток вищих навчальних закладів. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність методики розвитку фізичних здібностей на основі комплексного застосування вправ з аеробіки на позааудиторних заняттях студенток. Встановлено ефективність впливу комплексних занять з аеробіки на стан фізичної і психічної підготовленості, на розвиток фізичних та координаційних здібностей студенток вищих навчальних закладів, що сприяло поліпшенню їхнього здоров’я та успішності з інших дисциплін у подальшому навчанні у вищому навчальному закладі.Документ Методика інтерактивного навчання спеціальних дисциплін майбутніх учителів фізичної культури(2017-04-30) Суровов, О.А.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2017. У дисертації проаналізовано роль інтерактивних засобів навчання в процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури, розкрито соціально-педагогічні передумови їх упровадження; подано класифікацію інтерактивних методів і засобів навчання студентів за напрямом підготовки «Фізичне виховання» за цільовим призначенням; розроблено й експериментально обґрунтовано технологію використання інтерактивних засобів навчання, зокрема Інтернет-технологій та електронних засобів навчання, у процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури. У результаті проведеного дослідження виявлено, що переважна частина сучасних наукових досліджень у сфері підготовки педагогічних кадрів спрямована на вдосконалення цього процесу шляхом упровадження відповідних педагогічних технологій.Документ Методика навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять (дисертація)(2017-04-30) Таможанська, Г.В.Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізична культура, основи здоров’я). – Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Міністерство освіти і науки України, Харків, 2017. Дисертаційне дослідження присвячене проблемі навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять. Виявлено, що в Україні від 80 % до 90 % студенток як майбутніх матерів мають вади здоров’я. Одним зі шляхів вирішення зазначеної проблеми є розробка і впровадження в навчальний процес оздоровчих методик, що базуються на використанні засобів міні-футболу на позааудиторних заняттях. При цьому встановлено, що найбільшої ефективності в процесі навчання міні-футболу можна досягти за умов застосування інформаційних технологій. За матеріалами порівняльного педагогічного експерименту обґрунтовано оптимальну річну програму позааудиторних занять з міні-футболу для студенток-першокурсниць, що містить 70 % специфічних і 30 % неспецифічних засобів підготовки. Встановлено, що найсприятливішими для навчання міні-футболу при роботі з електронним посібником є наступні відрізки часу: у першокурсниць – перші 20 хвилин, у студенток другого курсу – перші 25 хвилин занять. Під час проведення формувального експерименту обґрунтовано методику навчання студенток університетів міні-футболу з використанням інформаційних технологій у процесі позааудиторних занять, яка передбачає: моніторинг показників різних видів підготовленості та стану здоров’я студенток; реалізацію розроблених річних програм занять; опанування матеріалу електронного посібника двічі на тиждень з дотриманням рекомендованих часових меж.Документ Методика інтерактивного навчання спеціальних дисциплін майбутніх учителів фізичної культури(2017-04-10) Суровов, О.А.Документ Розвиток фізичних здібностей студенток вищих навчальних закладів засобами аеробіки(2017-04-10) Пятницька, Д.В.Документ Документ Формування інтелектуальної культури учнів підліткового віку в центрі довузівської освіти класичного університету(2016) Курільченко, В.В.Дисертація є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми формування інтелектуальної культури учнів підліткового віку в центрі довузівської освіти класичного університету. На основі аналізу наукової літератури визначено сутність понять «культура особистості», «інтелект», «інтелектуальна культура», проаналізовано структуру та зміст інтелектуальної культури особистості. Розкрито особливості формування цієї культури в учнів підліткового віку в центрі довузівської освіти класичного університету. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено умови ефективного формування цієї культури в учнів підліткового віку у вищевказаному центрі.