Наукові роботи. Соціологічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/690
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Зараз показуємо 1 - 9 з 9
Документ Бизнес-процесс «Управления репутацией» предприятий пищевой промышленности(2014) Деревянко, Елена Георгиевна; Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.Целью статьи является развитие методической базы репутационного менеджмента, направленное на формализацию теоретических положений, и объяснение, как именно организовать репутационный менеджмент на предприятиях пищевой промышленности. В статье доказана перспективность использования концепции менеджмента бизнес-процессов (Business Process Management) в управлении репутацией. На основе построения диаграммы окружения бизнес-процесса «Управление репутацией» наглядно показаны его ключевые участники (поставщики и клиенты бизнес-процесса), определено их место в формировании репутации предприятия. Также в результате исследования доказано, что репутационный менеджмент необходимо считать бизнес-процессом высшего уровня управления. Построение потоковой структуры бизнес-процесса «Управление репутацией» позволило раскрыть логику взаимосвязи входов и выходов в рамках выделенных основных этапов бизнес-процесса: оценки текущего состояния репутации, сбора информации о стейкхолдерах, определения целей РR-стратегии, разработки РR-стратегии, планирования необходимых ресурсов, реализации РR-стратегии, оценки эффективности и мониторинга процесса. Предложены потоковая, функциональная и организационная структуры бизнес-процесса «Управление репутацией» для предприятий пищевой промышленности. При этом обоснование сначала функциональной, а затем организационной структур бизнес-процесса «Управление репутацией» дает возможность распределить функции репутационного менеджмента между конкретными исполнителями, установить ответственность за каждый этап бизнес-процесса.Документ Identification of a company’s reputation management model(2014) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.In the article, the general reputation management (RM) model is substantiated; a system of criteria for model identification has been formed; and typical company reputation management models have been described. It has been proven that reputation management model identification must be performed in three domains: firstly, by reviewing the level of interaction with key stakeholders (feedback review and stakeholder’s involvement in a company’s positive reputation formation); secondly, research of how active the measures towards formation and maintenance of reputation are; thirdly, development the level of the reputation management system’s organizational component within a company.Документ Theoretical framework for corporate reputation management within the context of the modern paradigm of management(Київ : КНЕУ, 2018) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.Документ Механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати(Київ : КНЕУ, 2018) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.В статті систематизовано механізми впливу репутаційного менеджменту на бізнес-результати шляхом об’єднання їх в три основні групи: по-перше, це ефект впливу репутації на ресурси підприємства; подруге, це ринкові ефекти, пов’язані з дією механізму «попит-пропозиція» і зміною мікроекономічної моделі функціонування підприємства; по-третє, це ефекти підвищення стійкості розвитку бізнесу як в нормальних, так і в кризових умовах, обумовлені зниженням турбулентності середовища функціонування і встановленням довгострокових «контрактів» зі стейкхолдерами.Документ Методичні основи національного рейтингу якості управління репутацією(Київ : КНЕУ, 2015) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.У статті висвітлено методичні основи Національного рейтингу якості управління репутацією, запропонованого автором. Оцінюючи зусилля компанії щодо формування репутації, необхідно розрізняти два вектори такої оцінки: функціональний (оцінювання процесів менеджменту) і результатний (безпосередньо оцінювання сформованої репутації — довіри). На функціональному рівні пропонуються такі номінації: «Репутаційна стабільність», «Медіа-активність», «Інноваційний підхід», «Іміджевий капітал КСВ» і «Антикриза року». Оцінювання в рамках запропонованих п’яти номінацій здійснюється шляхом анкетування експертів. Однією з задач Національного рейтингу якості управління репутацією є виявлення найефективніших моделей і подальше висвітлення унікального досвіду компанії-переможця з метою популяризації якісного репутаційного менеджменту, здатного підняти ведення бізнесу в Україні до рівня високих світових стандартів.Документ Логіка формування системи репутаційного менеджменту підприємств(Київ : КНЕУ, 2017) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.У статті, по-перше, аргументовано та систематизувати фактори формування довіри стейкхолдерів до підприємства, представлено цілеспрямований вплив на зазначені фактори як основу системи репутаційного менеджменту; по-друге, визначено основні способи цілеспрямованого формування довіри, основу й інструментарій комунікації підприємства із ключовими стейкхолдерами у процесі формування довіри — репутації; по-третє, об’єднано елементи репутаційного менеджменту та способи комунікації в єдину систему репутаційного менеджменту підприємства, пояснено основні взаємозв’язки та закономірності даної системи з позиції забезпечення довіри до підприємства (цільової репутації).Документ Управлінські аспекти забезпечення антикрихкості репутації підприємства(Київ : КНЕУ, 2014) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.Автор науково обґрунтовує необхідність формувати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості, при цьому пропонується відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного словосполучення «висока репутація». В статті викладено авторську концепцію управління репутацією підприємства на засадах антикрихкості та доведено перспективність її широкого впровадження в практику менеджменту.Документ Антикрихкість репутації підприємства(Київ : КНЕУ, 2014) Дерев’янко, Олена Георгіївна; Derevianko, О.Н.Автор науково обґрунтовує необхідність формувати та оцінювати репутацію підприємства за критерієм антикрихкості. При цьому запропоновано відмовитись в теорії та практиці репутаційного менеджменту від поширеного словосполучення «висока репутація».Документ Современная библиотека и репутационный менеджмент(Киев, 2020) Деревянко, Елена Григорьевна; Derevianko, Оlena Н.; Дерев’янко, Олена Григоріївна