Навчальні видання. Геолого-географічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1119
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Робочий зошит для практично-семінарських занять з курсу «Економічна і соціальна географія України»(2018-10-25) Нємець, Л.М.; Вірченко, П.А.Робочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії.Документ Робочий зошит для практично-семінарських занять з курсу «Економічна і соціальна географія України». – 10-е вид., перероб. і допов.(2018-05-04) Нємець, Л.М.; Вірченко, П.А.Робочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії.Документ Робочий зошит для семінарсько-практичних занять з курсу «Суспільно-географічне районування України» – 3-те видання, перероблене(2018-05-04) Вірченко, П.А.Робочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Суспільно-географічне районування України», як однієї з важливих дисциплін у професійній та практичній підготовці бакалаврів географії.Документ Економічна і соціальна географія України: робочий зошит для практично-семінарських занять(2017-05-30) Вірченко, П.А.Робочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії. Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріплювати знання про особливості суспільно-географічного положення України, її природно-ресурсний потенціал, демографічну ситуацію в країні, розвиток та розміщення провідних галузей господарства та міжгалузевих комплексів тощо. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок з аналізу сучасного стану соціально-економічного розвитку адміністративних областей України, визначення перспектив їх розвитку. Навчальні компетентності студентів: вміти давати оцінку та знати особливості економіко-географічного, геополітичного, транспортно-географічного положення України; володіти знаннями щодо особливостей природно-ресурсного потенціалу України, проблем його освоєння та використання; характеризувати особливості сучасної демографічної ситуації в Україні, вміти пояснювати існуючі демографічні проблеми держави та пропонувати шляхи їх вирішення; знати закономірності розміщення виробничих сил України та її окремих регіонів, вміти визначати основні проблеми; вміти аналізувати загальні закономірності та особливості регіональної диференціації та перебігу економічних і соціальних процесів в Україні; вміти аналізувати особливості територіальної організації господарства; вміти проводити характеристику окремих територіально-виробничих комплексів, промислових і транспортних вузлів, сільськогосподарських зон; економічних районів; окремих регіонів країни, визначити проблеми та шляхи подальшого розвитку. Робочий зошит розрахований на студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямком підготовки «Географія».Документ Суспільно-географічне районування України: робочий зошит для практично-семінарських занять(2017-05-30) Вірченко, П.А.Робочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Суспільно-географічне районування України», як однієї з важливих дисциплін у професійній та практичній підготовці бакалаврів географії. Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріпити знання, отримані з раніше вивчених курсів, про суспільно-географічне районування території України. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок дослідження сучасного стану соціально-економічного розвитку суспільно-географічних районів України, визначення перспектив їх розвитку. Навчальні компетентності студентів: • вміти давати оцінку і знати особливості економіко-географічного та транспортно-географічного положення суспільно-географічних районів України; • володіти знаннями щодо особливостей природно-ресурсного потенціалу суспільно-географічних районів України та проблем їх освоєння; • аналізувати особливості демографічного розвитку суспільно-географічних районів України; • знати закономірності розміщення і територіальної організації основних галузей господарства суспільно-географічних районів України, вміти визначати основні проблеми їх розвитку. Робочий зошит розрахований для студентів денного та заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямом підготовки «Географія».Документ Методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності «Економічна та соціальна географія» з курсу «Географічне країнознавство»(2016-06-21) Вірченко, П.А.Методичні вказівки розроблені відповідно з програмою навчального курсу «Географічне країнознавство», як одного з важливих предметів у циклі дисциплін професійної і практичної підготовки фахівців у галузі соціально-економічної географії. Мета: надати методичну допомогу студентам та формувати навички самостійної роботи з додатковими джерелами інформації при вивчені навчального курсу «Географічне країнознавство». Методичні вказівки розраховані на студентів денного та заочного відділень ВНЗ І- ІV рівнів акредитації, які мають напрямок підготовки «Географія», спеціальність «Економічна та соціальна географія». Методичні вказівки містить загальні відомості про навчальний курс, тематичний план та структуру курсу, вимоги до рівня компетентності студентів, рекомендовану літературу та електронні джерела інформації за темами курсу, теми практичних занять та контрольні питання для самоперевірки, зразки запитань та завдань до підсумкового контролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Робочий зошит для практично-семінарських занять з курсу «Економічна і соціальна географія України»(2016-06-21) Нємець, Л.М.; Вірченко, П.А.; Гусєва, Н.В.Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріплювати знання про особливості суспільно-географічного положення України, її природно-ресурсний потенціал, демографічну ситуацію в країні, розвиток та розміщення провідних галузей господарства та міжгалузевих комплексів тощо. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок з аналізу сучасного стану соціально-економічного розвитку адміністративних областей України, визначення перспектив їх розвитку.Робочий зошит розрахований на студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямком підготовки «Географія».Документ Робочий зошит для семінарсько-практичних занять з курсу «Суспільно-географічне районування України»(2016-06-21) Вірченко, П.А.Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріпити знання, отримані з раніше вивчених курсів, про суспільно-географічне районування території України. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок дослідження сучасного стану соціально-економічного розвитку суспільно-географічних районів України, визначення перспектив їх розвитку.Документ Економічна і соціальна географія України. Навчальний посібник(2015-06-11) Нємець, Л.М.; Сільченко, Ю.Ю.; Вірченко, П.А.Навчально-методичний посібник є теоретико-методичною базою для вивчення нормативного курсу «Економічна і соціальна географія України» для студентів освітньо- кваліфікаційного рівня «бакалавр» за напрямом підготовки 6.040104 – географія. Він може бути корисним при вивчені спеціальних курсів таких як «Географія природних ресурсів України», «Географія промисловості України», «Географія АПК України», «Географія транспорту України», «Суспільно-географічне районування України» тощо. Навчально-методичний посібник розрахований на студентів денного і заочного відділень географічних спеціальностей ВНЗ І-ІV р.а., а також на викладачів ВНЗ, вчителів географії та всіх тих, хто займається аналізом суспільно-географічних проблем сучасної України, цікавиться розвитком її економіки, особливостями трансформації господарства до європейського та світового економічного простору.Документ Система освіти Харківської області: суспільно-географічний аспект: монографія(2015-06-11) Нємець, К.А.; Вірченко, П.А.; Кулєшова, Г.О.У монографії розглянуто теоретичні та методичні основи суспільно -географічного дослідження системи освіти регіону. Проаналізовано стан системи освіти Харківської області. Розкрито просторово-часові особливості дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищої ланок системи освіти регіону. На основі групування районів Харківської області за рівнем розвитку системи освіти, а також, враховуючи функці ональні типи, територіальну близькість, транспортну доступність і зони впливу локальних систем освіти, виконано районування регіональної системи освіти, у межах якої виділено сім освітніх субкластерів. В монографії представлено результати застосування методики визначення просторової взаємодії суспільно-географічних об’єктів та побудови полів інтегральної функції впливу (ІФВ-моделювання) на прикладі регіональної системи освіти. Для викладачів, аспірантів, студентів географічних та економічних спеціальностей, наукових працівників.