Навчальні видання. Геолого-географічний факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1119

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо проходження економіко-географічного етапу навчальної природничо -наукової практики студентів 1 курсу напряму підготовки «Географія»
    (2015-06-11) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Гусєва, Н.В.
    Методичні рекомендації розроблені для студентів -географів щодо проходження економіко-географічного етапу н авчальної природничо-наукової практики, яка проводиться після першого курсу і є невід’ємною складовою підготовки бакалаврів географії . Мета: надати методичну допомогу студентам в розвитку навичок самостійної роботи при проходженні економіко -географічного е тапу навчальної природничо-наукової практики. Методичні рекомендації розраховані на студентів денного та заочного відділення геолого-географічного факультету, які навчаються за напрямом «Географія». Методичні рекомендації містять загальні відомості про мету та завдання економіко-географічного етапу навчальної практики, розкривають з міст діяльності студентів-практикантів та форми звітності студента про практику. В них сформовані вимоги до оформлення звіту, надається список рекомендованих джерел інформації, а також систему оцінювання навчальних досягнень студентів. Методичні рекомендації включають в себе індивідуальний щоденник практики, що заповняється кожним студентом самостійно і здається разом із звітом.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія і методологія географічної науки: методи просторового аналізу / Навчально-методичний посібник
    (2015-06-11) Нємець, К.А.; Нємець, Л.М.
    Навчально-методичний посібник присвячений важливим і найбільш складним розділам теорії та методології географічної науки, а саме – підходам і методам просторово-часового аналізу. Розглядається роль і значення простору в житті людини і суспільства, історія розвитку цього поняття і сучасна хорологічна парадигма в географії. Наведено короткий огляд традиційних методів просторового аналізу в географічному (фізичному) і багатовимірному ознаковому просторах. Детально розглянуто основні методологічні підходи в сучасній суспільній географії: географічний, системний, синергетичний, інформаційний та історичний. Детально описані і проілюстровані численними прикладами нові методи просторового аналізу – графоаналітичні методи багатовимірної класифікації та оцінки однорідності розвитку соціогеосистем, апроксимація поля параметрів суспільно-географічних об’єктів з використанням інтегральної функції впливу (ІФВ – моделювання) і розділенням загальної поверхні на просторову і атрибутивну складові для роздільного аналізу, метод моделювання траєкторії розвитку соціогеосистем у нормованому багатовимірному ознаковому просторі. Для студентів при вивченні нормативного курсу в підготовці бакалаврів географії «Теорія та методологія географічної науки», а також інших нормативних і спеціальних курсів, зокрема це «Основи суспільної географії», «Основи соціальної географії», «Економічної та соціальної географії України» тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Географія Харківської області: навчально-методичний комплекс для самостійної роботи студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Географія», зі спеціальності «Еко- номічна та соціальна географія».
    (2013-06-25) Сегіда, К.Ю.; Редін, В.І.; Чабань, М.Т.
    Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Геогра- фія Харківської області» як одного з важливих у загальному циклі суспільно- географічної та загальноекономічної підготовки фахівців. Мета: надати методичну допомогу студентам та розвивати навички са- мостійної роботи при вивченні курсу «Географія Харківської області». Методичні вказівки розраховані на студентів денного і заочного відд і- лень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової курсу, перелік тем і планів практичних та семінарських занять, методичні вка- зівки до їх виконання, теми індивідуальних дослідних завдань, питання до модульного контролю, рекомендовану літературу, систему оцінювання навча- льних досягнень студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-методичний комплекс з курсу: «Основи соціальної географії»
    (2013-06-25) Нємець, Л.М.; Заволока, Ю.Ю.
    Навчально-методичний комплекс містить програму, робочий план, тези лекцій‚ теми семінарських занять та практичних робіт з орієнтовним планом проведення‚ теми рефератів з орієнтовним змістом‚ варіанти контрольних та курсових робіт з курсу. Мета навчально-методичного комплексу – забезпечити умови для підготовки студентів до занять, сприяти самостійній роботі студентів: допомогти більш ефективно оволодіти системою теоретичних та фактичних знань‚ практичних вмінь самостійного дослідження, навчитися робити висновки тощо. Навчально-методичний комплекс призначений для використання студентами бакалаврами денного та заочного відділень геолого-географічного факультету зі спеціальності «Географія».