Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Тростинская, О.Н.; Петров, И.В.; Тростинська, О.М.; Петров, І.В.; Trostynska, O.M.; Petrov, I.V.
    У статті проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання реферування наукового тексту іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.
    У статті розглядаються основні принципи навчання реферування студентів-іноземців, визначається місце реферування у системі занять з російської мови, описується розроблений з урахуванням визначених положень навчальний посібник з реферування.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний комплекс з української мови для іноземців
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.
    У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Модульна програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.
    У статті запропонована «Програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів», що розроблена з урахуванням вимог кредитно-модульного навчання. Визначається зміст, структура й основні складові програми.
  • Ескіз
    Документ
    Інтегрування змістової та організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.
    У статті розглядаються основні складові навчальної програми з української мови для іноземних студентів, що навчаються нефілологічних специальностей у вищих навчальних закладах України.