Навчальні видання. Факультет іноземних мов

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1140

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Zielgerichtetes Lesen: Mетодичні рекомендації
    (Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Шумська, О.М.; Шумський, Л.М.
    Добірка текстів німецькою мовою для читання і перекладу з контрольними завданнями, які спрямовані на активізацію розумового пізнавального механізму: увага, пам'ять, візуальне, просторове, мовне сприйняття. Призначені для програми навчального комплексу для аспірантів і спеціалістів, які вивчають німецьку мову за фахом, для ділового спілкування, факультативно і самостійно з метою оволодіння стратегіями роботи з інформацією наукового характеру, з глибоким зануренням в зміст, побіжно, методом перегляду, вибору тез для реферування або аргументів для дискусії.
  • Ескіз
    Документ
    Німецька мова для біологів та медиків: навчально-методичний посібник. Частина II
    (Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018) Гусєва, П.Т.; Бугай, О.М.; Мазур, Л.О.
    Навчальне видання призначається для студентів ІІ курсу біологічного та медичного факультетів та є продовженням першої частини даного посібника. Мета посібника – допомога у володінні фаховою лексикою і граматикою, у розвитку навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, зокрема у дистанційному навчанні.
  • Ескіз
    Документ
    Kommunikatives Deutsch
    (ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2017) Гусєва, П.Т.; Корінь, С.М.
    Дані навчальні матеріали з німецької мови призначені для студентів перших курсів усіх немовних факультетів університету, тих, хто починає вивчати німецьку мову. Метою навчальних матеріалів є формування й удосконалення навичок аудіювання, монологічного та діалогічного мовлення, що є важливим аспектом у процесі комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Німецька для хіміків: Навчально-методичний посібник
    (Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2004) Єна, Л.М.; Шевелєва, О.О.
    Даний навчально-методичний посібник з німецької мови для студентів-заочників І курсу є комплексом навчальних матеріалів, організованих з метою формування у студентів умінь та навичок у різних видах мовленнєвої діяльності німецькою мовою. Його мета – навчити студентів володіти німецькою мовою, що забезпечить майбутньому спеціалісту можливість сприймати та передавати наукову інформацію. Посібник складається з 8 уроків, що містять тексти, завдання до текстів, вправи щодо зазначеного в уроці граматичного матеріалу завдання для розвитку мовленнєвих навичок і поурочний словник лексики, обов’язкової для вивчення. До деяких уроків надаються вправи з словотворення, які призначені на розвиток навичок розуміння незнайомої лексики.
  • Ескіз
    Документ
    Наша земля: Навчальні матеріали. Частина І
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2006) Шевелєва, О.О.
    Дані навчальні матеріали призначені для студентів І курсу заочного відділення геолого-географічного факультету. Мета даних навчальних матеріалів – повторити та закріпити вивчений граматичний матеріал, вже знайомий студентам зі шкільного курсу вивчення німецької мови, поширити запас слів і під керівництвом викладача перейти до вивчення більш складних граматичних тем, потрібних для читання та сприйняття спеціальної інформації. Дані навчальні матеріали розраховані на підготовку студентів до комунікації з професійних питань та націлені на розуміння та вміння використовувати необхідну лексику в правильних граматичних структурах під час говоріння та сприйняття професійної інформації на слух. Даний посібник складається з 8 уроків. Перш ніж розпочати роботу над уроком, рекомендується повторити вказаний у ньому граматичний матеріал та виконати запропоновані вправи на його закріплення. (На початку кожного уроку зазначені запропоновані у ньому граматичні теми, що відповідають вимогам програми). Після завершення роботи над граматичними темами та виконання вправ до кожної з них можна розпочати роботу над текстом. До деяких уроків додаються вправи зі словотворення, які призначні для більш детального розуміння текстів та вміння працювати з незнакомою лексикою.