Навчальні видання. Факультет іноземних мов
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1140
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Step forward in Grammar(Харків : Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна, 2019) Лєшньова, Наталія Олександрівна; Павлова, Лариса Володимирівна; Сергеєва, Олена АнатоліївнаНавчально-методичний посібник призначено для студентів і аспірантів немовних факультетів університету. У посібнику подано теоретичний та практичний матеріал з граматики англійської мови. Метою посібника є розвиток умінь раціонально опрацьовувати спеціалізовані англомовні тексти. Структура посібника дозволяє обрати оптимальні способи організації роботи для ефективного засвоєння матеріалу та аналітичної обробки інформації.Документ Zielgerichtetes Lesen: Mетодичні рекомендації(Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Шумська, О.М.; Шумський, Л.М.Добірка текстів німецькою мовою для читання і перекладу з контрольними завданнями, які спрямовані на активізацію розумового пізнавального механізму: увага, пам'ять, візуальне, просторове, мовне сприйняття. Призначені для програми навчального комплексу для аспірантів і спеціалістів, які вивчають німецьку мову за фахом, для ділового спілкування, факультативно і самостійно з метою оволодіння стратегіями роботи з інформацією наукового характеру, з глибоким зануренням в зміст, побіжно, методом перегляду, вибору тез для реферування або аргументів для дискусії.Документ Читаємо тексти за фахом : навчально-методичний посібник для студентів біологічного та медичного факультетів(Х. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2019) Бражникова, Т.Ю.; Гончаренко, О.В.; Руднєва, І.С.Навчально-методичне видання з французької мови призначається для студентів старших курсів медичного та біологічного факультетів, які продовжують вивчати французьку мову в університеті. Посібник включає тексти та довідковий матеріал про розвиток медицини як науки, допомагає ознайомитися з історією дослідження способів лікування хвороб людини з давніх часів і спрямований на закріплення термінологічної лексики та поглиблення знань з французької мови. Матеріали посібника можуть бути використані як для практичної роботи на аудиторних заняттях, так і для самостійної роботи.Документ Німецька мова для біологів та медиків: навчально-методичний посібник. Частина II(Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018) Гусєва, П.Т.; Бугай, О.М.; Мазур, Л.О.Навчальне видання призначається для студентів ІІ курсу біологічного та медичного факультетів та є продовженням першої частини даного посібника. Мета посібника – допомога у володінні фаховою лексикою і граматикою, у розвитку навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, зокрема у дистанційному навчанні.Документ Authentic reading for students of Sociology faculty(Харків, 2017-12-26) Tkalia, I.A.; Ткаля, І.А.Документ Основи наукових досліджень : навчальний посібник(Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2014) Чорновол-Ткаченко, О.О.Навчальний посібник призначено для студентів факультету іноземних мов університету. У посібнику подано матеріали лекцій та додатки, які полегшують вивчення навчального матеріалу. Структура посібника дозволяє обрати оптимальні способи організації роботи для ефективного засвоєння матеріалу та аналітичної обробки інформації.Документ Зі світу німецьких казок та легенд(2014-06-05) Абросимова, О.В.Даний навчально-методичний посібник з домашнього читання призначений для студентів другого курсу факультету іноземних мов, які вивчають німецьку мову як другу іноземну. Посібник орієнтований на рівень знань німецької мови А2 відповідно до Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Навчально-методичний посібник складається з двох частин. Перша частина включає найпопулярніші німецькі казки, а друга знайомить студентів з найвідомішими німецькими легендами та історичними оповіданнями. Посібник може бути використаний на практичних заняттях для студентів, які вивчають німецьку мову як другу іноземну, а також студентами заочної та дистанційної форми навчання для самостійної роботи.