Навчальні видання. Факультет іноземних мов

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1140

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Практична граматика англійської мови. Умовний спосіб : навчально методичний посібник
    (Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2023) Кузнєцова, Ольга Володимирівна; Кукушкін, Владислав Валерійович; Набокова, Ірина Юріївна
    Посібник призначений для студентів 2 курсу факультету іноземних мов, які вивчають англійську мову як основну, а також для студентів з англійською як другою іноземною мовою навчання та для фахівців, які прагнуть вдосконалити власні навички та вміння правильного вживання типів умовного способу. Мета посібника полягає в розвитку та удосконаленні навичок студентів з граматики. У посібнику представлені граматичні вправи, пояснення та схеми, які викладені у доступній формі для студентів середніх курсів, що допоможе їм опанувати складний граматичний матеріал та набути достатній рівень знань за темою «Умовний спосіб». Вправи передбачають поглиблену роботу студентів як на заняттях, так і під час самостійного опрацювання матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Наша земля: Навчальні матеріали. Частина І
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2006) Шевелєва, О.О.
    Дані навчальні матеріали призначені для студентів І курсу заочного відділення геолого-географічного факультету. Мета даних навчальних матеріалів – повторити та закріпити вивчений граматичний матеріал, вже знайомий студентам зі шкільного курсу вивчення німецької мови, поширити запас слів і під керівництвом викладача перейти до вивчення більш складних граматичних тем, потрібних для читання та сприйняття спеціальної інформації. Дані навчальні матеріали розраховані на підготовку студентів до комунікації з професійних питань та націлені на розуміння та вміння використовувати необхідну лексику в правильних граматичних структурах під час говоріння та сприйняття професійної інформації на слух. Даний посібник складається з 8 уроків. Перш ніж розпочати роботу над уроком, рекомендується повторити вказаний у ньому граматичний матеріал та виконати запропоновані вправи на його закріплення. (На початку кожного уроку зазначені запропоновані у ньому граматичні теми, що відповідають вимогам програми). Після завершення роботи над граматичними темами та виконання вправ до кожної з них можна розпочати роботу над текстом. До деяких уроків додаються вправи зі словотворення, які призначні для більш детального розуміння текстів та вміння працювати з незнакомою лексикою.
  • Ескіз
    Документ
    Починаємо вивчати німецьку: Навчально-методичний посібник. Частина ІІ
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2003) Гоголєва, Г.В.
    Даний навчально-методичний посібник призначений для студентів-негерманістів I-ІІ курсів університету, які почали вивчати німецьку мову. Робота, розпочата першою частиною даного видання, продовжується на матеріалі 6 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на отриманому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Видання може використовуватися як для аудиторної, так і для самостійної роботи, в тому числі у дистанційному навчанні.
  • Ескіз
    Документ
    Починаємо вивчати німецьку: Навчальні матеріали. Частина І
    (Х.: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2005) Гоголєва, Г.В.
    Дані навчальні матеріали призначені для студентів-негерманістів I курсів університету, які починають вивчати німецьку мову. Видання складається з 6 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на початковому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за даною темою. Матеріали організовані відповідно до вимог навчальної програми для гуманітарних спеціальностей. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Починаємо вивчати німецьку: Навчальні матеріали. Частина ІII
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2005) Гоголєва, Г.В.
    Дані навчальні матеріали призначені для студентів-негерманістів III курсів університету, які почали вивчати німецьку мову. Робота, розпочата першою та другою частинами даного видання, продовжується на матеріалі 4 уроків, спрямованих на оволодіння лексикою і граматикою на отриманому рівні, на розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення за певною темою. Матеріали організовані відповідно до вимог навчальної програми для гуманітарних спеціальностей. Навчальні матеріали можна використовувати як для аудиторної, так і для самостійної роботи, в тому числі у дистанційному навчанні.