Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Граматичний аспект у формуванні комунікативної компетенції іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.У статті аналізується сучасний стан розробки питань організації навчання іноземних студентів граматики російської мови, виокремлюються принципи навчання, що можуть бути використані при створенні навчальних комплексів.Документ Інноваційні технології у викладанні російської та української мов як іноземних(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.У статті розглядаються особливості викладання російської та української мов як іноземних на основному етапі навчання, аналізується проблема залучення інноваційних освітніх технологій до навчального процесу.Документ Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Тростинская, О.Н.; Петров, И.В.; Тростинська, О.М.; Петров, І.В.; Trostynska, O.M.; Petrov, I.V.У статті проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.Документ Навчальний комплекс з української мови для іноземців(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.