Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Pragmatics and linguistic communication: the study of language use in real communicative situations, including linguistic politeness, convergence, and mutual understanding(Hradec Kralove : MAGNANIMITAS Assn., 2023) Tamozhska, Iryna; Podolianchuk, Olha; Ilchenko, Iryna; Luhova, Daria; Snikhovska, IrenaThis research paper focuses on the study of pragmatics and linguistic communication in real communicative situations, with a particular emphasis on law faculties. The paper explores how language is used in legal contexts, including the role of pragmatics in legal communication, the use of language in legal discourse, and the importance of effective communication skills for law students. The paper also examines the challenges and strategies for enhancing pragmatic competence in legal settings. Therefore, the aim of the paper is to study the peculiarities of communicative competence, linguistic politeness, and mutual understanding of law undergraduate students during their study at higher education institutions in Ukraine. Instruments of data collection used were analysis of scientific sources, questionnaires, interviews, and focused group discussion. Searching the problem provide the opportunities to determine the most using typical mistakes that law students make during professional communication, and describe the ways of overcoming them. The results of research made it possible to rate key components of communication skills of law students at higher education establishments that aimed at increasing the level of pragmatic competence of Ukrainian higher education law students.Документ Формування основ перекладацької компетенції у нефілологів у межах факультативного курсу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Куплевацкая, Л.А.; Куплевацька, Л.О.; Kuplevatska, L.A.У статті розглядаються шляхи формування перекладацької компетенції студентів-нефілологів старших курсів у межах факультативного курсу , її складові й система завдань, що забезпечує таке формування.Документ Навчальний комплекс з української мови для іноземців(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.Документ Чинники успішної комунікації майбутніх перекладачів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Пелепейченко, Л.М.; Місеньова, В.В.; Пелепейченко, Л.Н.; Мисенева, В.В.; Pelepeychenko, L.M.; Misenyova, V.V.У статті систематизується теоретична інформація щодо комунікативної компетенції та методичного досвіду підготовки майбутніх перекладачів. Аналізується питання про комунікативну компетенцію перекладача та засоби її формування. Визначаються складові комунікативної компетенції майбутніх перекладачів.Документ Соціокультурна компетентність у структурі компетентнісної моделі міжкультурної мовної особистості іноземного студента(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Кушнір, І.М.; Кушнир, И.Н.; Kushnir, I.M.У статті аналізується структура мовної особистості та подається компетентнісна модель міжкультурної мовної особистості іноземного студента.