Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Викладання мов у закладах вищої освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : міжнародна науково-практична конференція (25 ; 2023 ; Харків) : тези.
    (Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023)
    До електронного збірника включено тези доповідей, присвячені теоретичним питанням мовознавства і практичним проблемам викладання мов у вищій школі. Матеріали доповідей відображають проблеми теорії та практики методики викладання мов у закладах вищої освіти України й досвід науковців, викладачів англійської та української мов як іноземних. Розглядаються психолого-педагогічні та лінгводидактичні особливості навчання іноземних студентів, місце міжкультурної комунікації, міжпредметна координація, формування професійної компетентності студентів. Висвітлено теми, пов’язані з мультимедійними технологіями в сучасній освіті: створення курсів дистанційного навчання, електронних підручників, словників, навчальних презентацій, тестів; впровадження до навчання ресурсів Інтернет, новітніх технічних засобів.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання іноземців наукового стилю мовлення на підготовчих факультетах: історичний екскурс та сучасні проблеми
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Варава, С.В.; Варава, С.В.; Varava, S.V.
    У статті розглядається питання щодо викладання наукового стилю мовлення іноземцям підготовчих факультетів ВНЗ. Коротко аналізуються основні досягнення, накопичені в цій галузі за роки розвитку методики викладання російської мови як іноземної, а також розглянуто деякі проблеми, що виникають на сучасному етапі навчання іноземців.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація принципів наступності та міжпредметної координації викладанні наукового стилю мовлення іноземним студентам-економістам
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Гудзенко, О.Ф.; Нечипоренко, С.С.; Черненко, И.И.; Гудзенко, О.Ф.; Нечипоренко, С.С.; Черненко, І.І.; Gudzenko, O.F.; Nechiporenko, S.S.; Chernenko, I.I.
    У статті проаналізовано роботу викладачів-русистів і викладачів- предметників у процесі викладання російської мови і спеціальних предметів іноземним студентам-економістам.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання мови спеціальності в умовах підготовчих факультетів для іноземних громадян: структура та зміст
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Варава, С.В.; Груцяк, В.І.; Varava, S.V.; Grutsyak, V.I.; Варава, С.В.; Груцяк, В.И.
    У статті обґрунтовано логічність виділення трьох концентрів під час навчання мови спеціальності на підготовчому факультеті на матеріалі інженерно-технічного профілю навчання і запропоновано можливе наповнення змісту кожного з концентрів.