Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Граматичний аспект у формуванні комунікативної компетенції іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.
    У статті аналізується сучасний стан розробки питань організації навчання іноземних студентів граматики російської мови, виокремлюються принципи навчання, що можуть бути використані при створенні навчальних комплексів.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології у викладанні російської та української мов як іноземних
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.
    У статті розглядаються особливості викладання російської та української мов як іноземних на основному етапі навчання, аналізується проблема залучення інноваційних освітніх технологій до навчального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Обучение русскому языку иностранных студентов-нефилологов на продвинутом этапе
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Корепанова, Т.Э.; Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Корєпанова, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Corepanova, T.E.
    В статье описаны основные направления и принципы обучения русскому языку иностранных студентов-нефилологов продвинутого этапа в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина. Представлены учебные комплексы и пособия по русскому языку для иностранцев различных специальностей, разработанные на кафедре языковой подготовки ЦМО.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.
    Статтю присвячено розгляду особливостей туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів та синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної. Також приділено увагу закріпленню та актуалізації туристичної лексики.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання арготичної лексики російської мови співробітників компанії Tez tour (Єгипет, Хургада)
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Вержанська, О.М.; Лагута, Т.М.; Вержанская, О.Н.; Лагута, Т.Н.; Verzhanska, O.N.; Laguta, T.N.
    Стаття присвячена питанню навчання арготичної лексики російської мови співробітників туристичного бізнесу . Подані певні теоретичні відомості про арго, а також практичний матеріал, що містить найуживаніші туристами слова і словосполуки. Звернення до проблеми арго зумовлене сучасними мовними процесами, зокрема активізацією розмовного мовлення, розширенням сфер його функціонування.