Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Граматичний аспект у формуванні комунікативної компетенції іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.У статті аналізується сучасний стан розробки питань організації навчання іноземних студентів граматики російської мови, виокремлюються принципи навчання, що можуть бути використані при створенні навчальних комплексів.Документ Інноваційні технології у викладанні російської та української мов як іноземних(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.У статті розглядаються особливості викладання російської та української мов як іноземних на основному етапі навчання, аналізується проблема залучення інноваційних освітніх технологій до навчального процесу.Документ Обучение русскому языку иностранных студентов-нефилологов на продвинутом этапе(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Корепанова, Т.Э.; Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Корєпанова, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Corepanova, T.E.В статье описаны основные направления и принципы обучения русскому языку иностранных студентов-нефилологов продвинутого этапа в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина. Представлены учебные комплексы и пособия по русскому языку для иностранцев различных специальностей, разработанные на кафедре языковой подготовки ЦМО.Документ Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.Статтю присвячено розгляду особливостей туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів та синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної. Також приділено увагу закріпленню та актуалізації туристичної лексики.Документ Навчання арготичної лексики російської мови співробітників компанії Tez tour (Єгипет, Хургада)(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Вержанська, О.М.; Лагута, Т.М.; Вержанская, О.Н.; Лагута, Т.Н.; Verzhanska, O.N.; Laguta, T.N.Стаття присвячена питанню навчання арготичної лексики російської мови співробітників туристичного бізнесу . Подані певні теоретичні відомості про арго, а також практичний матеріал, що містить найуживаніші туристами слова і словосполуки. Звернення до проблеми арго зумовлене сучасними мовними процесами, зокрема активізацією розмовного мовлення, розширенням сфер його функціонування.