Навчально-науковий інститут екології (Екологічний факультет)
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/37
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Звіт про науково-дослідну роботу: Мінімізація екологічних ризиків при ліквідації наслідків природних та техногенних катастроф (аварій) в системі екологічної безпеки. Інвентаризація вхідних параметрів для створення системи оцінки екологічних ризиків та еколого-економічної ефективності заходів з ліквідації наслідків природних та техногенних катастроф (аварій) (проміжний)(2017) Тітенко, Г.В.; Некос, А.Н.; Крайнюкова, А.М.; Крайнюков, О.М.; Пеліхатий, М.М.; Максименко, Н.В.; Уткіна, К.Б.; Кочанов, Е.О.; Буц, Ю.В.; Кулик, М.І.; Баскакова, Л.В.; Кравченко, Н.Б.; Клєщ, А.А.; Широкоступ, С.М.; Кривицька, І.А.; Волковая, О.О.В звіті виконано інвентаризацію вхідних параметрів та сформувано базу емпіричних даних (Харківська та Дніпропетровська області) щодо сучасних природних та техногенних катастроф (аварій). Розроблено критерії та визначенні параметри для створення системи оцінки еколого-економічної ефективності заходів з ліквідації наслідків природних та техногенних катастроф (аварій). Створено інформаційний ресурс для накопичення та обробки даних наукових досліджень.Документ Методичні рекомендації до проведення виробничої та науково-виробничої практики студентів напряму підготовки 6.040106 “Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування” та спеціальності 7.040106 і 8.040106(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2013) Гололобова, О.О.; Максименко, Н.В.; Тітенко, Г.В.; Некос, А.Н.; Адаменко, М.І.; Кочанов, Е.О.; Крайнюков, О.М.; Кравченко, Н.Б.Документ Екологія та охорона навколишнього середовища: методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи магістра (спеціаліста)(ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2011) Максименко, Н.В.; Тітенко, Г.В.; Ричак, Н.Л.; Кравченко, Н.Б.; Крайнюков, О.М.; Кучеров, К.І.; Пеліхатий, М.М.Методичні рекомендації містять інформацію щодо загального алгоритму виконання кваліфікаційної роботи магістра (спеціаліста), її оформлення, порядку захисту у Державній екзаменаційній комісії (ДЕК) та критеріїв оцінювання. Поданий матеріал розкриває вимоги до кожного розділу роботи і особливості їх виконання.Документ Морфологічний та контент-аналіз поняття «екологічне підприємництво»(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2012) Тітенко, Г.В.; Titenko, G.; Гаврюшова, О.Є.; Havryushova, O.Розкрито сутність поняття «екологічне підприємництво», проведено його аналіз та сформульовано визначення, як діяльність суб’єктів господарювання з виробництва товарів, виконання робіт та надання послуг для забезпечення екологічної безпеки, раціонального використання природних ресурсів, підвищення рівня охорони навколишнього середовища з метою отримання позитивного екологічного та економічного ефекту. The essence of the concept of «environmental business» conducted its analysis and formulated a definition as business entities for the production of goods, works and services to ensure ecological safety and rational use of natural resources, improving environmental protection in order to obtain a positive environmental and economic effect .Документ Загально-екологічна навчальна практика: навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Некос, В.Ю.; Карпов, В.Г.; Тітенко, Г.В.Польова практика є невід’ємною складовою навчального процесу підготовки екологів. Студенти-екологи приступають до проходження практики, маючи знання про головні закономірності функціонування літосфери, атмосфери, гідросфери, педосфери та біосфери, про головні екологічні закономірності, про глобальні екологічні проблеми та шляхи їх вирішення. Ці знання забезпечуються фундаментальними дисциплінами, які викладаються протягом першого року підготовки екологів.Документ Заповідна справа:навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Тітенко, Г.В.; Байрак, О.М.Неможливо сформувати екологічний світогляд майбутніх фахівців без вивчення особливостей організації еталонних територій щодо збереження генофонду біосфери. Необхідність такої діяльності сьогодні не викликає сумніву. Але вже пішло в минуле створення заповідних об’єктів за домінуючим критерієм збереження окремих зникаючих видів флори та фауни. В наш час великого значення набуло збереження також абіотичної складової ландшафту та, що найбільш важливо – ландшафту взагалі.Документ Екологічна експертиза: навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет имені В.Н. Каразіна, 2005) Тітенко, Г.В.Більшість питань, які виникають у процесі управління станом навколишнього природного середовища, пов’язані з реалізацією екологічної експертизи різноманітних об’єктів. До таких об’єктів належать діючі господарські об’єкти та екологічні ситуації, проектні та передпроектні матеріали, документація по впровадженню нової техніки, технологій та багато іншого.Документ Новий вектор спрямування професійно-орієнтованої підготовки фахівця еколога(Харкiвський нацiональний унiверситет iм. В.Н. Каразiна, 2011) Тітенко, Г.В.; Некос, А.Н.; Максименко, Н.В.; Кравченко, Н.Б.Розвиток еколого-економічного світогляду майбутнього фахівця еколога є одним з непрямих критеріїв якості вищої освіти. Саме еколого-економічна складова у підготовці еколога з вищою освітою може суттєво позитивно вплинути на забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці. Дії, спрямовані на попередження або послаблення впливу потенційних небезпек, які загрожують довкіллю, можливо досягти шляхом формування у майбутніх фахівців всіх напрямів діяльності еколого-економічної свідомості, яка є комплексом уявлень, теорій і емоцій, що відображують проблеми співвідношення суспільства і природного середовища в плані їх оптимальної взаємодії. Development of ecology-economic world view of future specialist of environmentalist is one of indirect criteria of higher education quality. Exactly an ecology-economic constituent in preparation of environmentalist with higher education can substantially positively to influence on providing of their competitiveness at the market of labour. Actions, directed on warning or diminishing of influence of potential dangers which threaten an environment, it is possible to attain by forming for the future specialists of all directions of activity of ecology-economic consciousness, which is the complex of presentations, theories and emotions, representing the problems of correlation of society and natural environment in the plan of their optimum co-operation. Развитие эколого-экономического мировоззрения будущего специалиста эколога является одним из непрямых критериев качества высшего образования. Именно эколого-экономическая составляющая в подготовке эколога с высшим образованием может существенно положительно повлиять на обеспечение их конкурентоспособности на рынке труда. Действия, направленные на предупреждение или послабление влияния потенциальных опасностей, которые угрожают окружающей среде, возможно достичь путем формирования у будущих специалистов всех направлений деятельности эколого-экономического сознания, которая является комплексом представлений, теорий и эмоций, отображающих проблемы соотношения общества и естественной среды в плане их оптимального взаимодействия.