Навчально-науковий інститут екології (Екологічний факультет)
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/37
Переглянути
19 результатів
Результати пошуку
Документ Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Екологія». Випуск 20(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019) Харківський національний університет імені В.Н. КаразінаДокумент Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Екологія». Випуск 21(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019) Харківський національний університет імені В.Н. КаразінаДокумент Навчально-наукова серія «Бібліотека еколога»: досвід, проблеми та перспективи(Центральна наукова бібліотека Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, 2014-09-23) Некос, А.Н.; Максименко, Н.В.; Крайнюков, О.М.; Уткіна, К.Б.Семінар-нарада директорів бібліотек внз III-IV рівнів акредитації Київського та Харківського зональних методичних об'єднань «Парадигма розвитку бібліотек в умовах інформаційного суспільства» (22-25 вересня 2014 р., м. Харків).Документ Загальна екологія та неоекологія(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2011) Некос, В.Ю.; Некос, А.Н.; Сафранов, Т.А.Підручник містить матеріали нормативної навчальної дисципліни «Загальна екологія та неоекологія», яка є базовою для вивчення інших навчальних дисциплін («Економіка природокористування», «Екологічна експертиза», «Моніторинг довкілля», «Техноекологія», «Екологічна безпека», «Екологія міських систем», «Нормування антропогенного навантаження на природне середовище», «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони праці») для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».Документ Екологічна безпека: навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Некос, В.Ю.; Шмандій, В.М.Навчальна дисципліна «Екологічна безпека» забезпечує формування цілісних (системних) знань відносно екологічної безпеки, яка притаманна різним ієрархічним рівням: локальному, регіональному, державному, глобальному. Екологічна безпека розглядається як форма взаємодії суспільства і природи. Враховуючи той факт, що рівень безпеки визначається ймовірністю проявів небезпеки, значна увага приділяється задачам управління екологічною безпекою, функціям органів державної влади у цій сфері.Документ Ландшафтно-екологічна навчальна практика: навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Некос, В.Ю.; Некос, А.Н.; Максименко, Н.В.Під час ландшафтно-екологічної навчальної практики студенти вивчають екологічний стан природних та антропогенних ландшафтів у польових умовах з метою дослідження та визначення його закономірностей і ступеню впливу на формування екологічного стану довкілля з різною ландшафтною (ландшафтно-екологічною) структурою. При проведенні ландшафтно-екологічної практики наукове завдання щороку формулюється і затверджується випускаючою кафедрою в залежності від актуальних проблем регіону чи його потреб у вирішенні конкретної задачі. Навчальна практика створює базу для виконання завдань виробничої практики, виконання своїх професійних функцій та типових задач на робочому місці.Документ Загально-екологічна навчальна практика: навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Некос, В.Ю.; Карпов, В.Г.; Тітенко, Г.В.Польова практика є невід’ємною складовою навчального процесу підготовки екологів. Студенти-екологи приступають до проходження практики, маючи знання про головні закономірності функціонування літосфери, атмосфери, гідросфери, педосфери та біосфери, про головні екологічні закономірності, про глобальні екологічні проблеми та шляхи їх вирішення. Ці знання забезпечуються фундаментальними дисциплінами, які викладаються протягом першого року підготовки екологів.Документ Нормування антропогенного навантаження на природне середовище: навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Максименко, Н.В.; Некос, В.Ю.Навчальна дисципліна «Нормування антропогенного навантаження на навколишнє природне середовище» є галузевою. Метою дисципліни є формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок, необхідних для роботи у державних та відомчих виробничних підрозділах, що здійснюють нормування антропогенного навантаження на навколишнє природне середовище.Документ Екологія міських систем:навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Берещук, М.Я.; Кучерявий, В.О.Місто, як неврівноважена геоекосистема, знаходиться під постійним впливом інженерної, транспортної та соціальної інфраструктури, що зумовлює порушення спроможності до самовідновлення природного середовища. Навчальна дисципліна присвячена розгляду систем, що визначають та забезпечують сталий розвиток якості життя міського населення. Системи міста відносяться до комунального господарства і характеризують місто як супергеоекосистемуДокумент Заповідна справа:навчальна програма нормативної дисципліни(Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Тітенко, Г.В.; Байрак, О.М.Неможливо сформувати екологічний світогляд майбутніх фахівців без вивчення особливостей організації еталонних територій щодо збереження генофонду біосфери. Необхідність такої діяльності сьогодні не викликає сумніву. Але вже пішло в минуле створення заповідних об’єктів за домінуючим критерієм збереження окремих зникаючих видів флори та фауни. В наш час великого значення набуло збереження також абіотичної складової ландшафту та, що найбільш важливо – ландшафту взагалі.