Факультет геології, географіії, рекреації і туризму
Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/36
Переглянути
37 результатів
Результати пошуку
Документ Зовнішньоекономічні зв’язки України : навчально-методичний посібник(2016-12-16) Гусєва, Н.В.; Кулєшова, Г.О.; Ключко, Л.В.Навчально-методичний посібник розроблено згідно з програмою курсу «Зовнішньоекономічні зв’язки України», який є одним із важливих в циклі професійної та практичної підготовки бакалаврів географії. Головна мета посібника – надати методичну допомогу студентам та сприяти удосконаленню навичок самостійної роботи при вивченні та засвоєнні теоретичних знань і виконанні практичних завдань з курсу «Зовнішньоекономічні зв’язки України». Для студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямом підготовки «Географія».Документ Туристсько-рекреаційні ресурси світу : навчально-методичний посібник(2016-06-16) Нємець, Л.М.; Кулєшова, Г.О.; Соколенко, А.В.Навчально-методичний посібник розроблено для самостійної роботи студентів, що навчаються за спеціальностями «Географія рекреації та туризму» і «Економічна та соціальна географія» з метою виконання робочої програми навчальної дисципліни «Туристсько-рекреаційні ресурси світу». Видання містить загальні положення та структуру дисципліни, програму змістовний розділів, тези лекцій, плани практичних занять та завдання практичних робіт, список обов’язкової номенклатури, теми для самостійної роботи студентів, вимоги до оцінювання навчальних досягнень студентів. Для студентів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну «Туристсько-рекреаційні ресурси світу», викладачів вищих навчальних закладів, вчителів середньої школи та практичних робітників, які займаються плануванням та організацією відпочинку та туризму.Документ Система освіти Харківської області: суспільно-географічний аспект: монографія(2015-06-11) Нємець, К.А.; Вірченко, П.А.; Кулєшова, Г.О.У монографії розглянуто теоретичні та методичні основи суспільно -географічного дослідження системи освіти регіону. Проаналізовано стан системи освіти Харківської області. Розкрито просторово-часові особливості дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищої ланок системи освіти регіону. На основі групування районів Харківської області за рівнем розвитку системи освіти, а також, враховуючи функці ональні типи, територіальну близькість, транспортну доступність і зони впливу локальних систем освіти, виконано районування регіональної системи освіти, у межах якої виділено сім освітніх субкластерів. В монографії представлено результати застосування методики визначення просторової взаємодії суспільно-географічних об’єктів та побудови полів інтегральної функції впливу (ІФВ-моделювання) на прикладі регіональної системи освіти. Для викладачів, аспірантів, студентів географічних та економічних спеціальностей, наукових працівників.Документ Суспільно-географічні особливості формування інвестиційної привабливості Харківського регіону(2014-07-03) Кулєшова, Г.О.; Озерська, Т.В.Стаття присвячена виявленню суспільно-географічних особливостей формування інвестиційної привабливості Харківського регіону. Для аналізу обрано демографічні та соціально-економічні показники. Розраховано інтегральний показник умов формування інвестиційної привабливості районів як суми індексів за кожним показником та на цій основі проведено їх ранжування. Виділено шість груп районів за рівнем інвестиційної привабливості. Встановлено, що даним показником в регіоні спостерігаються значні територіальні відмінності, найбільш інвестиційно привабливими є райони північної частини областіДокумент Migration processes of transboundary territory (based on for example of the Kharkov region)(2014-07-03) Немєць, К.А.; Кулєшова, Г.О.; Ключко, Л.В.; Кобилін, П.О.Population migration is a complex social phenomenon which is a certain indicator of the regional social and economic development. With the globalization processes development, increasing a role of transnational companies, expanding international investment activity migration processes significantly have been activated, especially in cross-border areas. An exchange of labor force is one of the interstate collaboration directions and spread of emigration and immigration processes promotes integration of Ukraine into the world economic space.Документ Суспільно-географічні особливості регіональних досліджень(2014-06-26) Кулєшова, Г.О.; Ключко, Л.В.; Сегіда, К.Ю.; Панкратьєва, В.В.Регіональні дослідження набувають все більшої актуальності в сучасних умовах трансформацій соціально-економічного розвитку України. Збільшення диспропорцій в економіці та соціальній сфері регіонів пожвавлює інтерес до проведення суспільно-географічних досліджень окремих сфер життєдіяльності суспільства з метою розробки прогнозних рішень щодо управління територіальним розвитком. Постає завдання підбору комплексу наукових методів досліджень, покликаних на основі сучасних інформаційних технологій вирішувати проблеми моделювання соціально-економічного розвитку регіональних соціогеосистем. Актуальність теми зумовлена практичними потребами вдосконалювати суспільно-географічні дослідження регіонального рівня.Документ Туристсько-рекреаційні ресурси світу: методичні вказівки для самостійної роботи студентів, що навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія»(2014-06-26) Кулєшова, Г.О.Методичні вказівки розроблено для самостійної роботи студентів 5 курсу денного та 6 курсу заочного відділень з метою виконання ними робочої програми навчальної дисципліни «Туристсько-рекреаційні ресурси світу», передбаченої навчальним планом підготовки студентів освітньо- кваліфікаційних рівнів «Спеціаліст» та «Магістр». Методичні вказівки містять структуру курсу та теми змістовних модулів, тези лекцій, словник основних термінів, завдання для практичних робіт, теми для самостійної роботи студентів, питання для самоконтролю, список основної і додаткової літератури, вимоги до оцінюванні навчальних досягнень студентів.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи студентів спеціальності «Економічна та соціальна географія» з курсу «Географічне країнознавство».(2014-06-26) Редін, В.І.; Вірченко, П.А.; Кулєшова, Г.О.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми навчального курсу «Географічне країнознавство», як одного з важливих предметів у циклі дисциплін професійної і практичної підготовки фахівців у галузі соціально-економічної географії. Мета: надати методичну допомогу студентам та формувати навички самостійної роботи з додатковими джерелами інформації при вивчені навчального курсу «Географічне країнознавство». Методичні вказівки розраховані на студентів денного та заочного відділень ВНЗ І- ІV рівнів акредитації, які мають напрямок підготовки «Географія», спеціальність «Економічна та соціальна географія». Методичні вказівки містить загальні відомості про навчальний курс, тематичний план та структуру курсу, вимоги до рівня компетентності студентів, рекомендовану літературу та електронні джерела інформації за темами курсу, теми семінарських занять та контрольні питання для самоперевірки, зразки запитань та завдань до модульного контролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Географія світового господарства»(2014-06-26) Кулєшова, Г.О.Методичні вказівки розроблено для самостійної роботи студентів 4 курсу денного та 3 курсу заочного відділень з метою виконання ними курсової роботи з дисципліни «Географія світового господарства», передбаченої навчальним планом підготовки студентів освітньо- кваліфікаційного рівня «Бакалавр» за напрямом підготовки 6.040104 – «Географія». Методичні вказівки містять тематику курсових робіт, вимоги щодо їх виконання та оформлення, шкалу оцінювання. В методичних вказівках наведені приклади оформлення титульної сторінки, графічного матеріалу, списку використаних джерел, додатків.Документ Аналіз туристичних ресурсів Північно-Східноазійського туристичного району(2014-06-21) Кулєшова, Г.О.; Колісник, Л.В.Туристичні ресурси – це природно-кліматичні, соціокультурні, історичні, архітектурні та археологічні, наукові та промислові, культові та інші об’єкти або явища, здатні задовольнити потреби людини в процесі і з метою туризму. Туристичні ресурси є національним надбанням. Проте частина з них, що має особливе значення, віднесена до об’єктів і пам’ятників Світового значення ЮНЕСКО.