Навчальні видання. Геолого-географічний факультет

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1119

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 21
  • Документ
    Робочий зошит для практично-семінарських занять з курсу «Економічна і соціальна географія України»
    (2018-10-25) Нємець, Л.М.; Вірченко, П.А.
    Робочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії.
  • Документ
    Робочий зошит для практично-семінарських занять з курсу «Економічна і соціальна географія України». – 10-е вид., перероб. і допов.
    (2018-05-04) Нємець, Л.М.; Вірченко, П.А.
    Робочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики студентів 1 курсу напряму підготовки 103. Науки про Землю. Видання сьоме
    (2017-06-06) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Барило, І.М.; Мазурова, А.В.
    Методичні рекомендації розроблені для студентів-географів щодо проходження навчальної практики, яка проводиться після першого курсу і є невід’ємною складовою підготовки студентів напряму підготовки 103. Науки про Землю.. Мета: надати методичну допомогу студентам у розвитку навичок самостійної роботи при проходженні навчальної практики. Методичні рекомендації розраховані на студентів денного та заочного відділення факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямом підготовки 103. Науки про Землю. Методичні рекомендації містять загальні відомості про мету та завдання навчальної практики, розкривають зміст діяльності студентів-практикантів та форми звітності студента про практику. В них сформовані вимоги до оформлення звіту, надається список рекомендованих джерел інформації, а також систему оцінювання навчальних досягнень студентів. Методичні рекомендації включають в себе індивідуальний щоденник практики, що заповняється кожним студентом самостійно і здається разом із звітом.
  • Ескіз
    Документ
    Основи соціальної географії: навчальний посібник
    (2016-12-16) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Гусєва, Н.В.
    Навчальний посібник присвячений розгляду низки теоретичних та прикладних питань соціальної географії. Містить короткий словник понять до курсу «Основи соціальної географії» українською, російською, англійською мовами. Головна мета посібника – сприяти більш ефективному оволодінню системою теоретичних і фактичних знань, практичних умінь самостійного дослідження тощо. Для студентів та аспірантів географічних спеціальностей, а також всіх, хто цікавиться питаннями соціальної географії.
  • Документ
    Науковий семінар: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальностями «Економічна та соціальна географія» і «Географія рекреації і туризму»
    (2016-10-09) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Кравченко, К.О.
    Навчально-методичний посібник розроблений відповідно до робочих програм спецкурсів «Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних досліджень» як одного з важливих для підготовки магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія» та «Науковий семінар з питань туристсько-рекреаційних досліджень» як одного з важливих для підготовки магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Географія рекреації і туризму» та спеціалізацією «Рекреаційна та екскурсійна діяльність» спеціальності «Економічна та соціальна географія». Мета: надання методичної допомоги студентам при підготовці до лекційних та семінарських занять при вивченні даного спецкурсу та розвиток навичок самостійної роботи для написання студентських наукових робіт, дипломної роботи магістра то-що. Навчально-методичний посібник розрахований на магістрантів денного та за-очного відділень географічних факультетів, які навчаються за спеціальностями «Економічна та соціальна географія» й «Географія рекреації і туризму». Він містить загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програ-му з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової спецкурсу, список рекомендованої літератури, перелік тем і планів семі-нарських занять, методичні вказівки до їх виконання, питання до модульного конт-ролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Робочий зошит для практично-семінарських занять з курсу «Економічна і соціальна географія України»
    (2016-06-21) Нємець, Л.М.; Вірченко, П.А.; Гусєва, Н.В.
    Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріплювати знання про особливості суспільно-географічного положення України, її природно-ресурсний потенціал, демографічну ситуацію в країні, розвиток та розміщення провідних галузей господарства та міжгалузевих комплексів тощо. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок з аналізу сучасного стану соціально-економічного розвитку адміністративних областей України, визначення перспектив їх розвитку.Робочий зошит розрахований на студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямком підготовки «Географія».
  • Документ
    Науковий семінар: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальностями «Економічна та соціальна географія» і «Географія рекреації і туризму»
    (2016-06-16) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Кравченко, К.О.
    Навчально-методичний посібник розроблений відповідно до робочих програм спецкурсів «Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних досліджень» як одного з важливих для підготовки магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія» та «Науковий семінар з питань туристсько-рекреаційних досліджень» як одного з важливих для підготовки магіст-рантів, які навчаються за спеціальністю «Географія рекреації і туризму» та спеціалі-зацією «Рекреація та екскурсійна діяльність» спеціальності «Економічна та соціаль-на географія». Мета: надання методичної допомоги студентам при підготовці до лекційних та семінарських занять при вивченні даного спецкурсу та розвиток навичок самостійної роботи для написання студентських наукових робіт, дипломної роботи магістра тощо. Навчально-методичний посібник розрахований на магістрантів денного та заочного відділень географічних факультетів, які навчаються за спеціальностями «Економічна та соціальна географія» й «Географія рекреації і туризму». Він містить загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст ле-кційної складової спецкурсу, список рекомендованої літератури, перелік тем і планів семінарських занять, методичні вказівки до їх виконання, питання до модульного контролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.
  • Документ
    Туристсько-рекреаційні ресурси світу : навчально-методичний посібник
    (2016-06-16) Нємець, Л.М.; Кулєшова, Г.О.; Соколенко, А.В.
    Навчально-методичний посібник розроблено для самостійної роботи студентів, що навчаються за спеціальностями «Географія рекреації та туризму» і «Економічна та соціальна географія» з метою виконання робочої програми навчальної дисципліни «Туристсько-рекреаційні ресурси світу». Видання містить загальні положення та структуру дисципліни, програму змістовний розділів, тези лекцій, плани практичних занять та завдання практичних робіт, список обов’язкової номенклатури, теми для самостійної роботи студентів, вимоги до оцінювання навчальних досягнень студентів. Для студентів вищих навчальних закладів, які вивчають дисципліну «Туристсько-рекреаційні ресурси світу», викладачів вищих навчальних закладів, вчителів середньої школи та практичних робітників, які займаються плануванням та організацією відпочинку та туризму.
  • Ескіз
    Документ
    Економічна і соціальна географія України. Навчальний посібник
    (2015-06-11) Нємець, Л.М.; Сільченко, Ю.Ю.; Вірченко, П.А.
    Навчально-методичний посібник є теоретико-методичною базою для вивчення нормативного курсу «Економічна і соціальна географія України» для студентів освітньо- кваліфікаційного рівня «бакалавр» за напрямом підготовки 6.040104 – географія. Він може бути корисним при вивчені спеціальних курсів таких як «Географія природних ресурсів України», «Географія промисловості України», «Географія АПК України», «Географія транспорту України», «Суспільно-географічне районування України» тощо. Навчально-методичний посібник розрахований на студентів денного і заочного відділень географічних спеціальностей ВНЗ І-ІV р.а., а також на викладачів ВНЗ, вчителів географії та всіх тих, хто займається аналізом суспільно-географічних проблем сучасної України, цікавиться розвитком її економіки, особливостями трансформації господарства до європейського та світового економічного простору.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо проходження економіко-географічного етапу навчальної природничо -наукової практики студентів 1 курсу напряму підготовки «Географія»
    (2015-06-11) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Гусєва, Н.В.
    Методичні рекомендації розроблені для студентів -географів щодо проходження економіко-географічного етапу н авчальної природничо-наукової практики, яка проводиться після першого курсу і є невід’ємною складовою підготовки бакалаврів географії . Мета: надати методичну допомогу студентам в розвитку навичок самостійної роботи при проходженні економіко -географічного е тапу навчальної природничо-наукової практики. Методичні рекомендації розраховані на студентів денного та заочного відділення геолого-географічного факультету, які навчаються за напрямом «Географія». Методичні рекомендації містять загальні відомості про мету та завдання економіко-географічного етапу навчальної практики, розкривають з міст діяльності студентів-практикантів та форми звітності студента про практику. В них сформовані вимоги до оформлення звіту, надається список рекомендованих джерел інформації, а також систему оцінювання навчальних досягнень студентів. Методичні рекомендації включають в себе індивідуальний щоденник практики, що заповняється кожним студентом самостійно і здається разом із звітом.