Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Монолог-міркування в системі навчання іноземних студентов-нефілологов(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Саніна, Л.П.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Санина, Л.П.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Sanina, L.P.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.У статті розглядається проблема навчання монологу-міркування студентів-нефілологів, визначається напрям роботи над даним типом монологічного висловлювання. Пропонуються прийоми навчання і система вправ.Документ Концепція мовної підготовки іноземців у ВНЗ України(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.І.; Дубічинський, В.В.; Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.И.; Дубичинский, В.В.; Тростинская, О.Н.; Ushakova, N.I.; Dubichinskiy, V.V.; Trostynska, O.M.Статтю присвячено розробці основних складників концепції мовної підготовки іноземців у ВНЗ України відповідно до основних положень Державної концепції мовної освіти і міжнародних рівнів володіння іноземною мовою.Документ Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Тростинская, О.Н.; Петров, И.В.; Тростинська, О.М.; Петров, І.В.; Trostynska, O.M.; Petrov, I.V.У статті проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.Документ Обучение русскому языку иностранных студентов-нефилологов на продвинутом этапе(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Корепанова, Т.Э.; Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Корєпанова, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Corepanova, T.E.В статье описаны основные направления и принципы обучения русскому языку иностранных студентов-нефилологов продвинутого этапа в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина. Представлены учебные комплексы и пособия по русскому языку для иностранцев различных специальностей, разработанные на кафедре языковой подготовки ЦМО.Документ Навчання реферування наукового тексту іноземних студентів-нефілологів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.У статті розглядаються основні принципи навчання реферування студентів-іноземців, визначається місце реферування у системі занять з російської мови, описується розроблений з урахуванням визначених положень навчальний посібник з реферування.Документ Навчальний комплекс з української мови для іноземців(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.