Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Метамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    У статті розглянуто сучасний стан теоретичної розробки проблеми створення метамови підручника з мови навчання для іноземних студентів. Сформульовано лінгвістичні та методичні вимоги до метамови як одного з визначальних чинників організації розвивального комунікативно-когнітивного процесу навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Про відповідність програм із мовної підготовки іноземних студентів європейським компетенціям володіння іноземною мовою
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    Статтю присвячено дослідженню відповідності програм з мовної підготовки іноземних студентів українських ВНЗ та європейських мовних компетенцій CEFR та ALTE.
  • Ескіз
    Документ
    Модульна програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.
    У статті запропонована «Програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів», що розроблена з урахуванням вимог кредитно-модульного навчання. Визначається зміст, структура й основні складові програми.
  • Ескіз
    Документ
    Інтегрування змістової та організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.
    У статті розглядаються основні складові навчальної програми з української мови для іноземних студентів, що навчаються нефілологічних специальностей у вищих навчальних закладах України.
  • Ескіз
    Документ
    Становлення системи підготовки іноземних громадян у Харківському університеті
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Груцяк, В.І.; Груцяк, В.И.; Grutsyak, V.I.
    У статті зроблено історичний аналіз процесу становлення організаційної структури управління навчанням іноземних студентів та методик їх мовної підготовки в Харківському університеті у 60-х роках ХХ сторіччя.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація когнітивного аспекту підручника з мови навчання для іноземних студентів у міжкультурній парадигмі
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    Стаття присвячена проблемі створення когнітивних опор у підручнику з мови навчання для іноземних студентів ВНЗ України. Проблема аналізується в контексті сучасної методичної парадигми функціонального описання мови та міжкультурної комунікації.