Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2852

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Науково-популярні тексти під час навчання фахової мовленнєвої діяльності іноземних студентів-філологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.M.; Verzhanska, O.M.
    Стаття присвячена розгляду науково-популярних текстів, що використовуються під час навчання фахової мовленнєвої діяльності іноземних студентів-філологів. Розглянуті особливості науково-популярних текстів переконали авторів у необхідності включення їх у систему навчання спілкування в навчально-професійній сфері. Представлені відібрані авторами науково-по- пулярні тексти з мовознавства.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання професійного мовлення майбутнього аніматора
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.
    Статтю присвячено розгляду етапів, структури, змісту і специфіки роботи з мовленням актора-аніматора. Подано практичні рекомендації щодо підвищення якості професійного мовлення студентів-іноземців.
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.
    Статтю присвячено розгляду особливостей туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів та синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної. Також приділено увагу закріпленню та актуалізації туристичної лексики.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання арготичної лексики російської мови співробітників компанії Tez tour (Єгипет, Хургада)
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Вержанська, О.М.; Лагута, Т.М.; Вержанская, О.Н.; Лагута, Т.Н.; Verzhanska, O.N.; Laguta, T.N.
    Стаття присвячена питанню навчання арготичної лексики російської мови співробітників туристичного бізнесу . Подані певні теоретичні відомості про арго, а також практичний матеріал, що містить найуживаніші туристами слова і словосполуки. Звернення до проблеми арго зумовлене сучасними мовними процесами, зокрема активізацією розмовного мовлення, розширенням сфер його функціонування.
  • Ескіз
    Документ
    Фразеологізми як аспект вивчення лексики української мови іноземними студентами
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Лагута, Т.М.; Лагута, Т.И.; Laguta, T.M.
    Стаття присвячена розгляду основних етапів роботи з навчання іноземних студентів, зокрема майбутніх філологів, фразеології української мови. Подано основні характеристики фразеологічного звороту, його функції. Запропоновані види вправ для закріплення й повторення вивченого, а також види робіт із метою перевірки знань і навичок іноземних студентів.