Навчальні видання. Геолого-географічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1119
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Економічна і соціальна географія України: робочий зошит для практично-семінарських занять(2017-05-30) Вірченко, П.А.Робочий зошит розроблений як складова частина навчально-методичного комплексу для курсу «Економічна і соціальна географія України», однієї з важливих дисциплін у професійній і практичній підготовці бакалаврів географії. Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріплювати знання про особливості суспільно-географічного положення України, її природно-ресурсний потенціал, демографічну ситуацію в країні, розвиток та розміщення провідних галузей господарства та міжгалузевих комплексів тощо. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок з аналізу сучасного стану соціально-економічного розвитку адміністративних областей України, визначення перспектив їх розвитку. Навчальні компетентності студентів: вміти давати оцінку та знати особливості економіко-географічного, геополітичного, транспортно-географічного положення України; володіти знаннями щодо особливостей природно-ресурсного потенціалу України, проблем його освоєння та використання; характеризувати особливості сучасної демографічної ситуації в Україні, вміти пояснювати існуючі демографічні проблеми держави та пропонувати шляхи їх вирішення; знати закономірності розміщення виробничих сил України та її окремих регіонів, вміти визначати основні проблеми; вміти аналізувати загальні закономірності та особливості регіональної диференціації та перебігу економічних і соціальних процесів в Україні; вміти аналізувати особливості територіальної організації господарства; вміти проводити характеристику окремих територіально-виробничих комплексів, промислових і транспортних вузлів, сільськогосподарських зон; економічних районів; окремих регіонів країни, визначити проблеми та шляхи подальшого розвитку. Робочий зошит розрахований на студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямком підготовки «Географія».Документ Зовнішньоекономічні зв’язки України : навчально-методичний посібник(2016-12-16) Гусєва, Н.В.; Кулєшова, Г.О.; Ключко, Л.В.Навчально-методичний посібник розроблено згідно з програмою курсу «Зовнішньоекономічні зв’язки України», який є одним із важливих в циклі професійної та практичної підготовки бакалаврів географії. Головна мета посібника – надати методичну допомогу студентам та сприяти удосконаленню навичок самостійної роботи при вивченні та засвоєнні теоретичних знань і виконанні практичних завдань з курсу «Зовнішньоекономічні зв’язки України». Для студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямом підготовки «Географія».Документ Науковий семінар: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальностями «Економічна та соціальна географія» і «Географія рекреації і туризму»(2016-10-09) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Кравченко, К.О.Навчально-методичний посібник розроблений відповідно до робочих програм спецкурсів «Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних досліджень» як одного з важливих для підготовки магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія» та «Науковий семінар з питань туристсько-рекреаційних досліджень» як одного з важливих для підготовки магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Географія рекреації і туризму» та спеціалізацією «Рекреаційна та екскурсійна діяльність» спеціальності «Економічна та соціальна географія». Мета: надання методичної допомоги студентам при підготовці до лекційних та семінарських занять при вивченні даного спецкурсу та розвиток навичок самостійної роботи для написання студентських наукових робіт, дипломної роботи магістра то-що. Навчально-методичний посібник розрахований на магістрантів денного та за-очного відділень географічних факультетів, які навчаються за спеціальностями «Економічна та соціальна географія» й «Географія рекреації і туризму». Він містить загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програ-му з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової спецкурсу, список рекомендованої літератури, перелік тем і планів семі-нарських занять, методичні вказівки до їх виконання, питання до модульного конт-ролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Робочий зошит для практично-семінарських занять з курсу «Економічна і соціальна географія України»(2016-06-21) Нємець, Л.М.; Вірченко, П.А.; Гусєва, Н.В.Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріплювати знання про особливості суспільно-географічного положення України, її природно-ресурсний потенціал, демографічну ситуацію в країні, розвиток та розміщення провідних галузей господарства та міжгалузевих комплексів тощо. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок з аналізу сучасного стану соціально-економічного розвитку адміністративних областей України, визначення перспектив їх розвитку.Робочий зошит розрахований на студентів денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за напрямком підготовки «Географія».Документ Робочий зошит для семінарсько-практичних занять з курсу «Суспільно-географічне районування України»(2016-06-21) Вірченко, П.А.Мета навчального курсу: формувати практичні навички та закріпити знання, отримані з раніше вивчених курсів, про суспільно-географічне районування території України. Важливим завданням курсу є формування практичних навичок дослідження сучасного стану соціально-економічного розвитку суспільно-географічних районів України, визначення перспектив їх розвитку.Документ Теорія і методологія географічної науки: методи просторового аналізу / Навчально-методичний посібник(2015-06-11) Нємець, К.А.; Нємець, Л.М.Навчально-методичний посібник присвячений важливим і найбільш складним розділам теорії та методології географічної науки, а саме – підходам і методам просторово-часового аналізу. Розглядається роль і значення простору в житті людини і суспільства, історія розвитку цього поняття і сучасна хорологічна парадигма в географії. Наведено короткий огляд традиційних методів просторового аналізу в географічному (фізичному) і багатовимірному ознаковому просторах. Детально розглянуто основні методологічні підходи в сучасній суспільній географії: географічний, системний, синергетичний, інформаційний та історичний. Детально описані і проілюстровані численними прикладами нові методи просторового аналізу – графоаналітичні методи багатовимірної класифікації та оцінки однорідності розвитку соціогеосистем, апроксимація поля параметрів суспільно-географічних об’єктів з використанням інтегральної функції впливу (ІФВ – моделювання) і розділенням загальної поверхні на просторову і атрибутивну складові для роздільного аналізу, метод моделювання траєкторії розвитку соціогеосистем у нормованому багатовимірному ознаковому просторі. Для студентів при вивченні нормативного курсу в підготовці бакалаврів географії «Теорія та методологія географічної науки», а також інших нормативних і спеціальних курсів, зокрема це «Основи суспільної географії», «Основи соціальної географії», «Економічної та соціальної географії України» тощо.Документ Географія Харківської області: навчально-методичний комплекс для самостійної роботи студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Географія», зі спеціальності «Еко- номічна та соціальна географія».(2013-06-25) Сегіда, К.Ю.; Редін, В.І.; Чабань, М.Т.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Геогра- фія Харківської області» як одного з важливих у загальному циклі суспільно- географічної та загальноекономічної підготовки фахівців. Мета: надати методичну допомогу студентам та розвивати навички са- мостійної роботи при вивченні курсу «Географія Харківської області». Методичні вказівки розраховані на студентів денного і заочного відд і- лень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової курсу, перелік тем і планів практичних та семінарських занять, методичні вка- зівки до їх виконання, теми індивідуальних дослідних завдань, питання до модульного контролю, рекомендовану літературу, систему оцінювання навча- льних досягнень студентів.Документ Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних досліджень: навчально-методичний комплекс для самостійної роботи студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія»(2013-06-25) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Яновська, О.О.Навчально-методичний комплекс розроблений відповідно до робочої програми спецкурсу «Науковий семінар – новітні напрями суспільно-географічних дослі- джень» як одного з важливих для підготовки студентів-магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна і соціальна географія». Мета: надання методичної допомоги студентам при підготовці до лекційних та семінарських занять при вивченні даного спецкурсу та розвиток навичок самостій- ної роботи для написання студентських наукових робіт, дипломної роботи магістра тощо. Навчально-методичний комплекс розрахований на студентів-магістрантів ден- ного та заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Економічна і соціальна географія». Він містить загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, тезовий зміст лекційної складової спецкур- су, список рекомендованої літератури, перелік тем і планів практичних та семінар- ських занять, методичні вказівки до їх виконання, питання до модульного контро- лю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Навчально-методичний комплекс з курсу: «Основи соціальної географії»(2013-06-25) Нємець, Л.М.; Заволока, Ю.Ю.Навчально-методичний комплекс містить програму, робочий план, тези лекцій‚ теми семінарських занять та практичних робіт з орієнтовним планом проведення‚ теми рефератів з орієнтовним змістом‚ варіанти контрольних та курсових робіт з курсу. Мета навчально-методичного комплексу – забезпечити умови для підготовки студентів до занять, сприяти самостійній роботі студентів: допомогти більш ефективно оволодіти системою теоретичних та фактичних знань‚ практичних вмінь самостійного дослідження, навчитися робити висновки тощо. Навчально-методичний комплекс призначений для використання студентами бакалаврами денного та заочного відділень геолого-географічного факультету зі спеціальності «Географія».Документ