Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Мовні засоби навчання іноземних студентів міжкультурного спілкування російською мовою
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.И.; Ушакова, Н.І.; Ushakova, N.I.
    У статті розглянуто мовні засоби навчання міжкультурного спілкування російською мовою іноземних студентів українських ВНЗ: соматизми, дієслова мовлення, ідіоми та паремії.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток умінь самостійної діяльності в підручнику з мови навчання для іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    Основні етапи самостійної роботи інтерпретовано для завдань створення підручника з мови навчання для іноземних студентів. Запропоновано алгоритм побудови матеріалів для самостійної роботи, формування основних груп загальнонавчальних умінь.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний комплекс з української мови для іноземців
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.
    У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Метамовний підхід у теорії підручника з мови навчання для іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    У статті розглянуто сучасний стан теоретичної розробки проблеми створення метамови підручника з мови навчання для іноземних студентів. Сформульовано лінгвістичні та методичні вимоги до метамови як одного з визначальних чинників організації розвивального комунікативно-когнітивного процесу навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Про відповідність програм із мовної підготовки іноземних студентів європейським компетенціям володіння іноземною мовою
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    Статтю присвячено дослідженню відповідності програм з мовної підготовки іноземних студентів українських ВНЗ та європейських мовних компетенцій CEFR та ALTE.
  • Ескіз
    Документ
    Інтегрування змістової та організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.
    У статті розглядаються основні складові навчальної програми з української мови для іноземних студентів, що навчаються нефілологічних специальностей у вищих навчальних закладах України.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація когнітивного аспекту підручника з мови навчання для іноземних студентів у міжкультурній парадигмі
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    Стаття присвячена проблемі створення когнітивних опор у підручнику з мови навчання для іноземних студентів ВНЗ України. Проблема аналізується в контексті сучасної методичної парадигми функціонального описання мови та міжкультурної комунікації.