Перегляд за Автор "Парфіненко, А.Ю."
Зараз показуємо 1 - 20 з 31
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Territoria туризму: час "культурних подорожей"(Харків : Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2012) Парфіненко, А.Ю.Документ Велика держава із глобальною відповідальністю [Франція](Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2015) Парфіненко, А.Ю.Документ Гастрономічний туризм як чинник розвитку туристичної сфери України(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Стешенко, Д.О.; Парфіненко, А.Ю.Документ Глобальні трансформації ринку міжнародного туризму та індустрії гостинності(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2017) Парфіненко, А.Ю.Стаття присвячена дослідженню глобальних трансформацій світового ринку туристичних послуг та індустрії гостинності. Проаналізовано вплив основних чинників макросередовища – демографічних, соціальних, еконо- мічних, технологічних та інших трендів на динаміку, структуру та перспективні моделі туристичної діяльності. Простежено лінії кореляції між глобальною еволюцією центра світової економічної активності в бік країн, що роз- виваються та трансформацією просторової структури світового ринку туристичних послуг. Стверджується, що двигуном міжнародного туризму стане Азіатсько-Тихоокеанський регіон, який до 2030 р. акумулюватиме 30% між- народного туристичного потоку. Робиться висновок, що стрімке збільшення населення Землі та зміна його соці- ально-демографічної структури забезпечить розширення попиту на послуги туризму і гостинності та високі темпи розвитку галузі у довгостроковій перспективі.Документ Кафедрі туристичного бізнесу Каразінського університету – 10 років(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2015) Парфіненко, А.Ю.У статті, на прикладі кафедри туристичного бізнесу Каразінського університету, розглянуто особливості дисциплінарного оформлення туризмологічного знання в Україні. Висвітлено загальні умови та чинники становлення туристичної освіти в Україні на базі класичних університетів. На основі застосування комплексно-параметричного підходу до оцінки розвитку туризмологічного знання (його дисциплінарного статусу), робиться висновок про його перетворення на розвинену соціокогнітивну систему. Остання характеризується формуванням розгалуженої системи освітньо-наукових установ, утворенням наукового середовища фахівців-туризмологів та затвердженням у ньому «дисциплінарної матриці» власної наукової діяльності (продукування загальновизнаних канонів туризмологічних досліджень, формування концептуально-понятійних узагальнень стосовно знання про туризм) та ін.Документ Культурний туризм як чинник капіталізації культурної спадщини території(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Парфіненко, А.Ю.; Гербіш, А.П.Документ Культурний туризм як чинник соціально-економічного розвитку територій(Львівський національний університет імені Івана Франка, 2013) Парфіненко, А.Ю.Висвітлено роль культурного туризму в соціально-економічному розвитку територій, інструменти капіталізації культури засобами туризму. Проаналізовано сучасний стан, про- блеми та перспективи реалізації проектів культурного туризму в Україні.Документ Міжнародний туризм в Україні: геополітичні аспекти глобального явища(Київський національний університет імені Тараса Шевчена, 2015) Парфіненко, А.Ю.Стаття присвячена дослідженню функціональних можливостей міжнародного туризму виступати каналом «публічної дипломатії». Визначено основні чинники, які в умовах глобалізації перетворюють світові туристичні потоки на інструмент зов- нішньополітичного впливу. Охарактеризовано динаміку міжнародних туристичних прибуттів в другій половини XX – на початку XXI ст., які представлені як глобальний простір соціальних мереж та відповідних економічних і геополітичних впливів. Висвітлено основні підходи «нової публічної дипломатії» у межах якої соціальні інститути та процеси (у тому числі, туризм) розглядаються як самостійні суб’єкти міжнародних відносин та важливі складові «м’якої сили». Розкрито конструктивну роль туризму в формуванні глобального рейтингу «м’якої сили» та рейтингу національний брендів. Стверджується про наявність прямої кореляції між туристичною привабливістю та можливістю здійснення «м’якого» впливу. Обґрунтовано доцільність посилення промоції національного туристичного продукту як дієвого інструменту публічної дипломатії в Україні. Робиться висновок, що в умовах глобалізації туризм набуває політичної ваги як чинник неформальних міжнародних контактів, додаткового інструменту досягнення зовнішньополітичних інтересів держави і базової основи публічної дипломатії, а сама дипломатія може виступати дієвою стратегією розвитку національного туризму.Документ Міжнародний туризм у зовнішньополітичній стратегії Республіки Куба(Київський національний університет імені Тараса Шевчена, 2016) Парфіненко, А.Ю.Анотація. Стаття присвячена дослідженню ролі міжнародного туризму у форму- ванні пріоритетів зовнішньополітичної взаємодії Республіки Куба. Здійснено ретроспек- тивний аналіз динаміки та просторової структури туристичних потоків в країну в другій половині XX – на початку XXI ст., виявлено значні коливання часового ряду та встанов- лено їх кореляцію зі змінами зовнішньополітичної стратегії Куби. Встановлено, що протягом дії американського ембарго проти Куби США не вдалося ізолювати країну від глобальної мережі туристичних потоків з відповідними економіч- ними та геополітичними впливами. Констатовано, що туристичний чинник сприяв як впровадженню елементів ринкової економіки, так і збереженню режиму Кастро, впли- нув на трансформацію соціально-економічної структури кубинського суспільства, змусив Гавану активізувати зовнішньополітичні контакти зі США. Охарактеризовано нинішній етап зовнішньополітичної взаємодії Куби зі США, що позначився лібералізацією економічного життя та черговим помітним сплеском тури- стичних візитів в країну. Розкрито конструктивну роль туризму на Кубі як практики со- ціальної взаємодії, що сприяє відновленню довіри між народами навіть мимоволі полі- тичної позиції кожної зі сторін. Ця об’єктивно існуюча реальність відкриває простір для повної відміни ембарго та поглиблення діалогу зі США. Стверджується, що міжнародний туризм на Кубі відіграв дієву роль в трансформа- ції зовнішньополітичного вектору держави, став важливим компонентом практики гло- балізації, що сприяло підтримці зовнішньоекономічних та зовнішньополітичних зв’язків. Робиться висновок, що в умовах глобалізації наведене зростання ваги міжнародного ту- ризму в вирішенні питань світової політики є тривалим трендом, пов’язаним з розши- ренням кола недержавних суб’єктів міжнародних відносин.Документ Міжнародний туризм як інструмент публічної дипломатії: нові можливості для посилення зовнішньополітичного впливу України(Київський національний університет імені Тараса Шевчена, 2016) Парфіненко, А.Ю.Стаття присвячена дослідженню функціональних можливостей міжнародного туризму виступати каналом «публічної дипломатії». Визначено основні чинники, які в умовах глобалізації перетворюють світові туристичні потоки на інструмент зовнішньополітичного впливу. Охарактеризовано динаміку міжнародних туристичних прибуттів в другій половини XX – на початку XXI ст., які представлені як глобальний простір соціальних мереж та відповідних економічних і геополітичних впливів. Висвітлено основні підходи «нової публічної дипломатії» у межах якої соціальні інститути та процеси (у тому числі, туризм) розглядаються як самостійні суб’єкти міжнародних відносин та важливі складові «м’якої сили». Розкрито конструктивну роль туризму в формуванні глобального рейтингу «м’якої сили» та рейтингу національний брендів. Стверджується про наявність прямої кореляції між туристичною привабливістю та можливістю здійснення «м’якого» впливу. Обґрунтовано доцільність посилення промоції національного туристичного продукту як дієвого інструменту публічної дипломатії в Україні. Робиться висновок, що в умовах глобалізації туризм набуває політичної ваги як чинник неформальних міжнародних контактів, додаткового інструменту досягнення зовнішньополітичних інтересів держави і базової основи публічної дипломатії, а сама дипломатія може виступати дієвою стратегією розвитку національного туризму.Документ Образ, імідж, бренд регіону – чинники формування конкурентних переваг регіонального розвитку(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011) Парфіненко, А.Ю.Досліджуються проблеми формування туристичного іміджу регіону. Туристичний імідж розглядається як чинник забезпечення конкурентоспроможності території, практика товаризації унікального ціннісного послання місцевої культури і формування на цій основі регіональної економіки ексклюзивності.Документ Особливості формування та реалізації туристичної політики держави : міжнародний, національний, регіональний досвід(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2013) Бойко, О.В.; Волкова, І.І.; Гапоненко, Г.І.; Грицак, Ю.П.; Гуслєв, А.П.; Данько, Н.І.; Довгаль, Г.В.; Євтушенко, О.В.; Любіцева, О.О.; Парфіненко, А.Ю.; Перепелиця, А.С.; Посохов, І.С.; Прасул, Ю.І.; Сідоров, В.І.; Ханова, О.В.; Шамара, І.М.; Шаповалова, О.О.; Юрченко, С.О.У колективній монографії кафедри туристичного бізнесу Харківського націо- нального університету імені В. Н. Каразіна досліджено особливості формування та реалізації туристичної політики провідних туристичних країн світу, які є лідерами за кількістю міжнародних туристичних прибуттів – Франції, США, Китаю, Іспанії, Італії, Туреччини, Німеччини, Великої Британії, Росії, Малайзії, Мексики, Таїланду, Греції, Польщі, Саудівської Аравії. Висвітлено специфіку організації зарубіжних систем управління сферою туризму, проаналізовано стратегії і програми розвитку, охарактеризовано різні сегменти туристичного ринку країн, здійснено оцінку їхньої туристичної політики. Для науковців, викладачів, студентів – усіх, хто цікавиться проблемами розвитку туристичного бізнесу.Документ Парадигма туризму XXI століття(Харківська національна академія міського господарства, 2010) Парфіненко, А.Ю.Документ Перспективи створення туристичних дестинацій в Україні(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Лобур, Д.В.; Парфіненко, А.Ю.Документ Подієвий туризм як чинник формування туристичної привабливості міста(Київський національний університет імені Тараса Шевчена, 2015) Парфіненко, А.Ю.Метою публікації є з’ясування організаційно-економічного механізму створення продукту подієвого туризму як чинника формування туристичної привабливості міста. Методика. У роботі окрім загальнонаукових методів, використано методи структурно-функціонального аналізу, системного, процесного підходу, метод моделювання та контент-аналізу. Результати. В результаті дослідження здійснено типологізацію основних видів подій, визначено функціональні можливості подієвого туризм в соціально-економічному розвитку міст, з’ясовано алгоритм взаємодії основних зацікавлених у проведенні події сторін, розроблено етапи створення та реалізації продукту подієвого туризму. Наукова новизна. З’ясовано організаційно-економічні умови розробки проектів подієвого туризму, його роль у формуванні туристичної привабливості та забезпеченні конкурентоспроможності міст. Практична значимість. Результати пропонованого дослідження можуть бути використані міськими адміністраціями та іншим зацікавленими сторонами при розробці продуту подієвого туризму.Документ Розвиток «економіки ексклюзивності» як пріоритетний напрямок забезпечення конкурентоспроможності туристичної сфери України(Альтерпрес, 2011) Парфіненко, А.Ю.Розкрито сутність «економіки ексклюзивності» як чинника формування конкурентоспроможності туристичної галузі. Основну увагу зосереджено на висвітленні технологій формування унікальних туристичних місць і пам’яток, особливостях конструювання на цій основі відповідних вражень.Документ Розвиток “економіки ексклюзивності” як пріоритетний напрямок забезпечення конкурентоспроможності туристичної сфери України(Альтерпрес, 2011) Парфіненко, А.Ю.Розкрито сутність «економіки ексклюзивності» як чинника формування конкурентоспроможності туристичної галузі. Основну увагу зосереджено на висвітленні технологій формування унікальних туристичних місць і пам’яток, особливостях конструювання на цій основі відповідних вражень.Документ Роль Всесвітньої туристичної організації у формуванні глобальної туристичної політики(Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2019-10-11) Парфіненко, А.Ю.Транснаціоналізація туристичних потоків та туристичного бізнесу дозволяє віднести туризм до важливого вектору глобальної політики, який щільно інтегрований у макроекономічний розвиток, модернізаційні процеси, систему міжнародних відносин та політичну глобалізацію, пов'язаний із конфліктами та ризиками нестабільності. У 2018 р. глобальна мережа туристичних потоків оцінювалася в 1,4 млрд. міжнародних прибуттів та 1,7 трлн. дол. валютних надходжень. Ключову роль у формуванні основних напрямків глобальної туристичної політики майже півстоліття відіграє Всесвітня туристична організація (далі – ЮНВТО). Дослідження особливостей взаємодії туризму зі світовими політичними, економічними, соціальними та культурними процесами, представлене у документах даної міжнародної організації, заслуговує на всебічну увагу.Документ Соціальне конструювання пам’яток в туризмі як пріоритетний напрямок забезпечення конкурентоспроможності туристичної сфери(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2011) Парфіненко, А.Ю.Документ Стан і перспективи розвитку туризму на Харківщині(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2012) Ген, А.С.; Парфіненко, А.Ю.