Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Монолог-міркування в системі навчання іноземних студентов-нефілологов
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Саніна, Л.П.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Санина, Л.П.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Sanina, L.P.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.
    У статті розглядається проблема навчання монологу-міркування студентів-нефілологів, визначається напрям роботи над даним типом монологічного висловлювання. Пропонуються прийоми навчання і система вправ.
  • Ескіз
    Документ
    Концепція мовної підготовки іноземців у ВНЗ України
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.І.; Дубічинський, В.В.; Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.И.; Дубичинский, В.В.; Тростинская, О.Н.; Ushakova, N.I.; Dubichinskiy, V.V.; Trostynska, O.M.
    Статтю присвячено розробці основних складників концепції мовної підготовки іноземців у ВНЗ України відповідно до основних положень Державної концепції мовної освіти і міжнародних рівнів володіння іноземною мовою.
  • Ескіз
    Документ
    Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Тростинская, О.Н.; Петров, И.В.; Тростинська, О.М.; Петров, І.В.; Trostynska, O.M.; Petrov, I.V.
    У статті проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.
  • Ескіз
    Документ
    Обучение русскому языку иностранных студентов-нефилологов на продвинутом этапе
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Корепанова, Т.Э.; Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Корєпанова, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Corepanova, T.E.
    В статье описаны основные направления и принципы обучения русскому языку иностранных студентов-нефилологов продвинутого этапа в Харьковском национальном университете имени В.Н. Каразина. Представлены учебные комплексы и пособия по русскому языку для иностранцев различных специальностей, разработанные на кафедре языковой подготовки ЦМО.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання реферування наукового тексту іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.
    У статті розглядаються основні принципи навчання реферування студентів-іноземців, визначається місце реферування у системі занять з російської мови, описується розроблений з урахуванням визначених положень навчальний посібник з реферування.
  • Ескіз
    Документ
    Навчальний комплекс з української мови для іноземців
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Бєй, Л.Б.; Петров, І.В.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Бей, Л.Б.; Петров, И.В.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.; Bey, L.B.; Petrov, I.P.
    У статті розглянуто складові навчального комплексу з української мови для іноземців, описано принципи побудови, структуру і зміст цих складових, визначено систему завдань і вправ для формування україномовної компетенції іноземних учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Модульна програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Копилова, О.В.; Тростинська, О.М.; Алексеенко, Т.Н.; Копылова, Е.В.; Тростинская, О.Н.; Alekseenko, T.M.; Kopylova, O.V.; Trostynska, O.M.
    У статті запропонована «Програма з російської мови для іноземних студентів-нефілологів», що розроблена з урахуванням вимог кредитно-модульного навчання. Визначається зміст, структура й основні складові програми.
  • Ескіз
    Документ
    Інтегрування змістової та організаційної складових навчання у модульній програмі з української мови для іноземних студентів-нефілологів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Тростинська, О.М.; Ушакова, Н.І.; Тростинская, О.Н.; Ушакова, Н.И.; Trostynska, O.M.; Ushakova, N.I.
    У статті розглядаються основні складові навчальної програми з української мови для іноземних студентів, що навчаються нефілологічних специальностей у вищих навчальних закладах України.
  • Ескіз
    Документ
    Про створення лінгвосоціокультурного адаптаційного центру для іноземних громадян
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Назиров, З.Ф.; Ушакова, Н.І.; Тростинська, О.М.; Копилова, О.В.; Назыров, З.Ф.; Ушакова, Н.И.; Тростинская, О.Н.; Копылова, Е.В.; Nazyrov, Z.F.; Ushakova, N.I.; Trostynska, O.M.; Kopylova, O.V.
    У статті обґрунтовується необхідність створення центру лінгвосоціокультурної адаптації для іноземних громадян, аналізуються складові процесу адаптації, розглядаються основні напрямки роботи адаптаційного центру.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми викладання української мови різним категоріям іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Бєй, Л.Б.; Тростинська, О.М.; Бей, Л.Б.; Тростинская, О.Н.; Bey, L.B.; Trostynska, O.M.
    У статті аналізується склад контингенту іноземних студентів з точки зору можливостей вивчення ними української мови, визначені напрями та зміст курсу для кожної категорії студентів, розглянуті проблеми, що виникають, та запропоновані шляхи їх вирішення.