Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти

Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/2857

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Граматичний аспект у формуванні комунікативної компетенції іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.
    У статті аналізується сучасний стан розробки питань організації навчання іноземних студентів граматики російської мови, виокремлюються принципи навчання, що можуть бути використані при створенні навчальних комплексів.
  • Ескіз
    Документ
    Навчання іноземців наукового стилю мовлення на підготовчих факультетах: історичний екскурс та сучасні проблеми
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Варава, С.В.; Варава, С.В.; Varava, S.V.
    У статті розглядається питання щодо викладання наукового стилю мовлення іноземцям підготовчих факультетів ВНЗ. Коротко аналізуються основні досягнення, накопичені в цій галузі за роки розвитку методики викладання російської мови як іноземної, а також розглянуто деякі проблеми, що виникають на сучасному етапі навчання іноземців.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інтенсивних методик при навчанні іноземних студентів професійного діалогу
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Скляренко, О.А.; Скляренко, О.А.; Sklyarenko, A.A.
    У статті розглянуто можливості використання інтенсивних методів у навчанні іноземних студентів професійного діалогу російською мовою.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології у викладанні російської та української мов як іноземних
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.
    У статті розглядаються особливості викладання російської та української мов як іноземних на основному етапі навчання, аналізується проблема залучення інноваційних освітніх технологій до навчального процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні засоби формування соціокультурної компетентності іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Кушнір, І.М.; Кушнир, И.Н.; Kushnir, I.M.
    У статті описуються методичні засоби формування соціокультурної компетентності іноземних студентів вищих навчальних закладів України, ефективність яких перевірено результатами формувального експерименту.
  • Ескіз
    Документ
    Мовні засоби навчання іноземних студентів міжкультурного спілкування російською мовою
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Ушакова, Н.И.; Ушакова, Н.І.; Ushakova, N.I.
    У статті розглянуто мовні засоби навчання міжкультурного спілкування російською мовою іноземних студентів українських ВНЗ: соматизми, дієслова мовлення, ідіоми та паремії.
  • Ескіз
    Документ
    Мінімізація теоретичних відомостей з російської граматики під час навчання іноземців на початковому етапі
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Варава, С.В.; Груцяк, В.И.; Варава, С.В.; Груцяк, В.І.; Varava, S.V.; Grutsyak, V.I.
    У статті проаналізовано обсяг теоретичних відомостей з системи російської граматики під час навчання іноземців, які починають вивчати російську мову, та зроблено висновок щодо необхідності мінімізації інформації. Теоретичні положення статті проілюстровано за допомогою матеріалу створеного авторами довідкового посібника “Вступ до російської граматики”: наведено елементи граматичної системи, опис яких представлено в довіднику , а також елементи, опис яких автори вважають недоцільним на початковому етапі навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток умінь самостійної діяльності в підручнику з мови навчання для іноземних студентів
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.
    Основні етапи самостійної роботи інтерпретовано для завдань створення підручника з мови навчання для іноземних студентів. Запропоновано алгоритм побудови матеріалів для самостійної роботи, формування основних груп загальнонавчальних умінь.
  • Ескіз
    Документ
    До проблеми введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Жовтоніжко, І.М.; Жовтонижко, И.Н.; Zhovtonizhko, I.M.
    Досліджено проблему введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами та розглянуто методику введення математичної термінології на прикладі вивчення студентами-іноземцями звичайних дробів.
  • Ескіз
    Документ
    Про довузівську підготовку іноземних студентів художнього профілю навчання у внз України
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Варава, С.В.; Груцяк, В.І.; Варава, С.В.; Груцяк, В.И.; Varava, S.V.; Grutsyak, V.I.
    У статті проаналізовано проблеми, пов’язані з довузівською підготовкою іноземних студентів художнього профілю навчання у ВНЗ України, а також запропоновано можливі шляхи їх вирішення.