Навчально-науковий інститут екології (Екологічний факультет)

Постійне посилання на розділhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/37

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 25
  • Ескіз
    Документ
    Вступ до фаху: підручник для студентів екологічних спеціальностей вищих навчальних закладів
    (ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2009) Некос, В.Ю.; Некос, А.Н.
    «Вступ до фаху» є нормативною дисципліною фахової підготовки освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», структура якої забезпечує не тільки формування цілісних (системних) знань із майбутньої професії, а ще й визначає шляхи їх отримання, забезпечує первинну підготовку до формування знань з інших нормативних професійних дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Загальна екологія та неоекологія
    (ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2010) Некос, В.Ю.; Сафранов, Т.А.; Некос, А.Н.
    Підручник містить матеріали нормативної навчальної дисципліни «Загальна екологія та неоекологія», яка є базовою для вивчення інших навчальних дисциплін («Економіка природокористування», «Екологічна експертиза», «Моніторинг довкілля», «Техноекологія», «Екологічна безпека», «Екологія міських систем», «Нормування антропогенного навантаження на природне середовище», «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони праці») для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
  • Ескіз
    Документ
    Загальна екологія та неоекологія
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2011) Некос, В.Ю.; Некос, А.Н.; Сафранов, Т.А.
    Підручник містить матеріали нормативної навчальної дисципліни «Загальна екологія та неоекологія», яка є базовою для вивчення інших навчальних дисциплін («Економіка природокористування», «Екологічна експертиза», «Моніторинг довкілля», «Техноекологія», «Екологічна безпека», «Екологія міських систем», «Нормування антропогенного навантаження на природне середовище», «Безпека життєдіяльності», «Основи охорони праці») для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування».
  • Ескіз
    Документ
    Нормування антропогенного навантаження на навколишнє середовище
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2010) Некос, В.Ю.; Максименко, Н.В.; Владимирова, О.Г.; Шевченко, А.Ю.
    Друге видання перероблене відповідно до сучасних змін у номативній базі екологічного нормування і доповнене матеріалом, що якомога повніше розкриває зміст кожного модуля. Основні питання курсу розглянуто за схемою «Програмна лекція» – «Проблемна лекція» по кожному з модулів, що вивчаються. Для контролю отриманих знань підготовлено перелік навчальних елементів, засвоєння повного обсягу яких дозволить отримати найвищу оцінку. Кожен модуль супроводжується тестом. Понятійно-термінологічний апарат, що міститься у Словнику термінів, подано в трактуванні нормативних та інструктивних документів.
  • Ескіз
    Документ
    Екологічна безпека: навчальна програма нормативної дисципліни
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Некос, В.Ю.; Шмандій, В.М.
    Навчальна дисципліна «Екологічна безпека» забезпечує формування цілісних (системних) знань відносно екологічної безпеки, яка притаманна різним ієрархічним рівням: локальному, регіональному, державному, глобальному. Екологічна безпека розглядається як форма взаємодії суспільства і природи. Враховуючи той факт, що рівень безпеки визначається ймовірністю проявів небезпеки, значна увага приділяється задачам управління екологічною безпекою, функціям органів державної влади у цій сфері.
  • Ескіз
    Документ
    Ландшафтно-екологічна навчальна практика: навчальна програма нормативної дисципліни
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Некос, В.Ю.; Некос, А.Н.; Максименко, Н.В.
    Під час ландшафтно-екологічної навчальної практики студенти вивчають екологічний стан природних та антропогенних ландшафтів у польових умовах з метою дослідження та визначення його закономірностей і ступеню впливу на формування екологічного стану довкілля з різною ландшафтною (ландшафтно-екологічною) структурою. При проведенні ландшафтно-екологічної практики наукове завдання щороку формулюється і затверджується випускаючою кафедрою в залежності від актуальних проблем регіону чи його потреб у вирішенні конкретної задачі. Навчальна практика створює базу для виконання завдань виробничої практики, виконання своїх професійних функцій та типових задач на робочому місці.
  • Ескіз
    Документ
    Загально-екологічна навчальна практика: навчальна програма нормативної дисципліни
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Некос, В.Ю.; Карпов, В.Г.; Тітенко, Г.В.
    Польова практика є невід’ємною складовою навчального процесу підготовки екологів. Студенти-екологи приступають до проходження практики, маючи знання про головні закономірності функціонування літосфери, атмосфери, гідросфери, педосфери та біосфери, про головні екологічні закономірності, про глобальні екологічні проблеми та шляхи їх вирішення. Ці знання забезпечуються фундаментальними дисциплінами, які викладаються протягом першого року підготовки екологів.
  • Ескіз
    Документ
    Нормування антропогенного навантаження на природне середовище: навчальна програма нормативної дисципліни
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Максименко, Н.В.; Некос, В.Ю.
    Навчальна дисципліна «Нормування антропогенного навантаження на навколишнє природне середовище» є галузевою. Метою дисципліни є формування у студентів теоретичних знань та практичних навичок, необхідних для роботи у державних та відомчих виробничних підрозділах, що здійснюють нормування антропогенного навантаження на навколишнє природне середовище.
  • Ескіз
    Документ
    Ландшафтна екологія: навчальна програма нормативної дисципліни
    (Харківський національний університет імені В.Н.Каразіна, 2005) Максименко, Н.В.; Некос, В.Ю.
    Мета викладання курсу – дати майбутньому спеціалісту-екологу на основі теорії і практики класичного ландшафтознавства знання про сучасний стан ландшафтно-екологічних досліджень, їх методику, проблеми та перспективи.
  • Ескіз
    Документ
    Грунтознавство
    (Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2005) Балюк, С.А.; Некос, В.Ю.
    Навчальна дисципліна «Ґрунтознавство» забезпечує можливість формування студентами системи знань щодо екологічних умов формування, структури ґрунтового покриву України, а також ґрунтів світу, знайомство з географією поширення та властивостями основних типів ґрунтів.