Навчальні видання. Геолого-географічний факультет
Постійне посилання колекціїhttps://ekhnuir.karazin.ua/handle/123456789/1119
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Інформаційна географія та ГІС: навчально-методичний посібник(2018-08-06) Нємець, К.А.; Кравченко, К.О.Навчально-методичний посібник є теоретико-методичною базою для вивчення нормативного курсу «Інформаційна географія та ГІС» для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» за напрямом підготовки 106 «Географія», спеціалізація «Економічна та соціальна географія». Він може бути корисним при вивчені спеціальних курсів таких як: «Науково-дослідницький практикум з суспільної географії», «Науковий семінар», «Інформаційні технології в територіальному менеджменті», «Суспільногеографічне прогнозування», «Сучасні технології наукових досліджень», Навчально-методичний посібник розрахований на студентів денного і заочного відділень географічних спеціальностей ВНЗ І-ІV р.а., а також на викладачів ВНЗ, вчителів географії та всіх тих, хто цікавиться теорією інформації, еволюцією систем, загальною теорією розвитку систем, синергетикою, вивчають основи інформаційної концепції взаємодії суспільства і природи.Документ Системний аналіз в туристсько-рекреаційній діяльності: методичні вказівки для аудиторної та самостійної роботи магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія» спеціалізацією «Рекреація та екскурсійна діяльність»(2017-03-08) Нємець, К.А.; Гусєва, Н.В.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Системний аналіз в туристсько-рекреаційній діяльності» як одного з найважливіших у циклі фундаментальної підготовки магістрів економічної та соціальної географії. Мета: надати методичну допомогу студентам при підготовці до аудиторних занять та розвивати навички самостійної роботи при вивченні курсу «Системний аналіз в турист- сько-рекреаційній діяльності». Методичні вказівки розраховані на студентів рівня вищої освіти «магістр» денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія» спеціалізацією «Рекреація та екскур- сійна діяльність». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компетентностей студентів, реко- мендовану літературу, перелік тем і планів практичних занять, методичні вказівки до їх виконання, глосарій, питання до екзаменаційного контролю, приклад екзаменаційного ко- нтролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів.Документ Системний аналіз в туристсько-рекреаційній діяльності: методичні вказівки для аудиторної та самостійної роботи магістрантів, які навчаються за спеціальністю «Географія рекреації та туризму»(2017-03-08) Нємець, К.А.; Гусєва, Н.В.Методичні вказівки розроблені відповідно до програми курсу «Системний аналіз в туристсько-рекреаційній діяльності» як одного з найважливіших у циклі фундаментальної підготовки фахівців з рекреації. Мета: надати методичну допомогу студентам при підготовці до аудиторних занять та розвивати навички самостійної роботи при вивченні курсу «Системний аналіз в турист- сько-рекреаційній діяльності». Методичні вказівки розраховані на студентів рівня вищої освіти «магістр» денного і заочного відділень факультету геології, географії, рекреації і туризму, які навчаються за спеціальністю «Географія рекреації та туризму». Вони містять загальні відомості про курс, тематичний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування ко м- петентностей студентів, рекомендовану літературу, перелік тем і планів практичних занять, методичні вказівки до їх виконання, глосарій, питання до екзаменаційного контролю, приклад екзаменаційного контролю, систему оцінювання навчальних дося гнень студентів.Документ Система освіти Харківської області: суспільно-географічний аспект: монографія(2015-06-11) Нємець, К.А.; Вірченко, П.А.; Кулєшова, Г.О.У монографії розглянуто теоретичні та методичні основи суспільно -географічного дослідження системи освіти регіону. Проаналізовано стан системи освіти Харківської області. Розкрито просторово-часові особливості дошкільної, загальної середньої, позашкільної, професійно-технічної та вищої ланок системи освіти регіону. На основі групування районів Харківської області за рівнем розвитку системи освіти, а також, враховуючи функці ональні типи, територіальну близькість, транспортну доступність і зони впливу локальних систем освіти, виконано районування регіональної системи освіти, у межах якої виділено сім освітніх субкластерів. В монографії представлено результати застосування методики визначення просторової взаємодії суспільно-географічних об’єктів та побудови полів інтегральної функції впливу (ІФВ-моделювання) на прикладі регіональної системи освіти. Для викладачів, аспірантів, студентів географічних та економічних спеціальностей, наукових працівників.Документ Працересурсний потенціал Харківського регіону (суспільно-географічний аспект)(2015-06-11) Нємець, Л.М.; Сільченко, Ю.Ю.; Нємець, К.А.; Сегіда, К.Ю.В монографії викладено результати комплексного суспільно-географічного дослідження працересурсного потенціалу Харківської області. Представлені теоретико-методологічні основи дослідження працересурсного потенціалу, ретроспективний аналіз формування працересурсного потенціалу Харківської області. Охарактеризовано ринок праці області, розкрито механізми його функціонування та особливості кон’юнктури. Визначені фактори використання та територіальні особливості працересурсного потенціалу Харківської області. Для вчених, географів, економістів, які займаються проблемами регіонального розвитку, наукових співробітників, аспірантів і студентів, що навчаються за спеціальністю «Економічна та соціальна географія».Документ Теорія і методологія географічної науки: методи просторового аналізу / Навчально-методичний посібник(2015-06-11) Нємець, К.А.; Нємець, Л.М.Навчально-методичний посібник присвячений важливим і найбільш складним розділам теорії та методології географічної науки, а саме – підходам і методам просторово-часового аналізу. Розглядається роль і значення простору в житті людини і суспільства, історія розвитку цього поняття і сучасна хорологічна парадигма в географії. Наведено короткий огляд традиційних методів просторового аналізу в географічному (фізичному) і багатовимірному ознаковому просторах. Детально розглянуто основні методологічні підходи в сучасній суспільній географії: географічний, системний, синергетичний, інформаційний та історичний. Детально описані і проілюстровані численними прикладами нові методи просторового аналізу – графоаналітичні методи багатовимірної класифікації та оцінки однорідності розвитку соціогеосистем, апроксимація поля параметрів суспільно-географічних об’єктів з використанням інтегральної функції впливу (ІФВ – моделювання) і розділенням загальної поверхні на просторову і атрибутивну складові для роздільного аналізу, метод моделювання траєкторії розвитку соціогеосистем у нормованому багатовимірному ознаковому просторі. Для студентів при вивченні нормативного курсу в підготовці бакалаврів географії «Теорія та методологія географічної науки», а також інших нормативних і спеціальних курсів, зокрема це «Основи суспільної географії», «Основи соціальної географії», «Економічної та соціальної географії України» тощо.Документ Региональные проблемы устойчивого развития: учебное пособие для самостоятельной работы студентов, обучающихся по направлению «География», специальность «Экономическая и социальная география»(2013-06-25) Нємець, Л.М.; Сегіда, К.Ю.; Нємець, К.А.Учебное пособие разработано в соответствии с программой спецкурса «Региональные проблемы устойчивого развития» как одного из важных в общем цикле общественно-географической и общеэкономической подготов- ки бакалавров географии, специалистов и магистров по специальности «Экономическая и социальная география». Цель: оказать методическую помощь студентам (в первую очередь – иностранным студентам, которые обучаются преимущественно на русском языке, также студентам заочного отделения, аудиторная программа обуч е- ния которых значительно сокращена) и развивать навыки самостоятельной работы при изучении спецкурса «Региональные проблемы устойчивого раз- вития». Учебное пособие содержит общие сведения о спецкурсе, тематический план (структуру) спецкурса, учебную программу с требованиями к форми- рованию компетентностей студентов, тезисы лекционного материала, до- полнительный материал по спецкурсу (приложения), список рекомендован- ной литературы, перечень тем и планов практично-семинарских занятий, ме- тодические указания к их выполнению, темы индивидуальных исследов а- тельских заданий, вопросы к модульному контролю, систему оценивания учебных достижений студентов.Документ Статистичні методи і обробка геоінформації: навчально-методичний комплекс для самостійної роботи студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Географія» зі спеціальності «Економічна та соціальна географія».(2013-06-25) Нємець, К.А.; Сегіда, К.Ю.Навчально-методичний комплекс розроблений відповідно до програми курсу «Статистичні методи і обробка геоінформації» як одного з важливих у загальному циклі суспільно-географічної та загальноекономічної підготовки фахівців. Мета: надати методичну допомогу студентам та розвивати навички самостійної роботи при вивченні курсу «Статистичні методи і обробка геоінформації». Навчально-методичний комплекс розрахований на студентів денного і заочного відділень геолого-географічного факультету, які навчаються за спеціальністю «Еко- номічна і соціальна географія». Вони містять загальні відомості про курс, тематич- ний план (структуру) курсу, навчальну програму з вимогами до формування компе- тентності студентів, рекомендовану літературу, перелік тем і планів практичних та семінарських занять, основні положення та методичні вказівки до їх виконання, те- ми індивідуальних дослідних завдань, питання до модульного контролю, систему оцінювання навчальних досягнень студентів, а також короткий глосарій основних понять курсу.