Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Наукові роботи. Навчально-науковий інститут міжнародної освіти за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 102
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтруктура навчального комплексу з російської мови для іноземних студентів-медиків(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2009) Алексєєнко, Т.М.; Манівська, Т.Є.; Алексеенко, Т.Н.; Манивская, Т.Е.; Alekseenko, T.M.; Manivskaya, T.E.У статті презентується навчальний комплекс для іноземних студентів -медиків 1 курсу та дається опис принципів його побудови та змісту.Документ “Salam! Ni hao! Здравствуйте!..”: досвід порівняльного аналізу формул мовленнєвого етикету в різних мовах(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Бурякова, О.С.; Куплевацька, Л.О.; Петренко, І.П.; Бурякова, Е.С.; Куплевацкая, Л.А.; Петренко, И.П.; Buryakova, О.S.; Kuplevatska, L.A.; Petrenko, I.P.У статті розглядається проблема вивчення етикетної лексики російської мови в іншомовній аудиторії. Порівняльний аналіз формул вітання та їх коментування викладачем надасть можливість іноземним студентам правильно вживати одиниці етикетної лексики в повсякденному спілкуванні.Документ Аспекти підручника з мови навчання для іноземних студентів у контексті акмеологічного освітнього підходу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ушакова, Н.І.; Ушакова, Н.И.; Ushakova, N.I.Статтю присвячено проблемам створення у системі підручника з мови навчання для іноземних студентів механізмів розвитку освіченої професійної особистості. Розглядається функціонування аспектів підручника в освітній акмеологічній парадигмі.Документ Бинарный урок по литературе в китайской аудитории(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти., 2010) Валит, Е.С.; Ши, Хуншэн; Валіт, О.С.; Ши, Хуншен; Valit, E.S.; Shi, HongshengВ статье предлагается активизировать не новую, но, на взгляд авторов, достаточно продуктивную модель урока в работе с иностранными студентами-гуманитариями – бинарный урок, проводимый двумя преподавателями – носителем изучаемого языка (русского) и родного языка (китайского). Обосновывается также необходимость учета некоторых этноспецифических факторов, этнокультурных традиций в преподавании предмета “Литература”, что обеспечивает усиление внутрипредметных и межпредметных связей, позволяет сделать урок результатом творчества не только двух педагогов, но и студентов.Документ В гостях у Кирилла и Мефодия : [о выставке «Сокровища славянской культуры», подгот. ЦНБ и Музеем археологии и этнографии Слобод. Украины при ХНУ им. В. Н. Каразина](Харьков, 2002) Мелихов, Виктор ГригорьевичМеліхов Віктор Григорович – з 1961 по 2018 рр. - викладач, старший викладач підготовчого факультету для іноземних студентів Харківського університету (нині – Інституту міжнародної освіти при Харківському національному університеті імені В. Н. Каразіна); краєзнавець, журналіст.Документ Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Лагута, Т.М.; Вержанська, О.М.; Лагута, Т.Н.; Вержанская, О.Н.; Laguta, T.N.; Verzhanska, O.N.Статтю присвячено розгляду особливостей туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів та синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної. Також приділено увагу закріпленню та актуалізації туристичної лексики.Документ Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Котова, А.В.; Котова, А.В.; Kotova, A.V.У статі представлено підходи провідних науковців до визначення самостійної роботи. Розкрито основні принципи організації самостійної роботи студентів з іноземної мови: активність, індивідуалізація навчання, доступність, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність, зв’язок із життям тощо.Документ Викладання мов у закладах вищої освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : міжнародна науково-практична конференція (25 ; 2023 ; Харків) : тези.(Харків : Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2023)До електронного збірника включено тези доповідей, присвячені теоретичним питанням мовознавства і практичним проблемам викладання мов у вищій школі. Матеріали доповідей відображають проблеми теорії та практики методики викладання мов у закладах вищої освіти України й досвід науковців, викладачів англійської та української мов як іноземних. Розглядаються психолого-педагогічні та лінгводидактичні особливості навчання іноземних студентів, місце міжкультурної комунікації, міжпредметна координація, формування професійної компетентності студентів. Висвітлено теми, пов’язані з мультимедійними технологіями в сучасній освіті: створення курсів дистанційного навчання, електронних підручників, словників, навчальних презентацій, тестів; впровадження до навчання ресурсів Інтернет, новітніх технічних засобів.Документ Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Тростинская, О.Н.; Петров, И.В.; Тростинська, О.М.; Петров, І.В.; Trostynska, O.M.; Petrov, I.V.У статті проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.Документ Використання інтенсивних методик при навчанні іноземних студентів професійного діалогу(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Скляренко, О.А.; Скляренко, О.А.; Sklyarenko, A.A.У статті розглянуто можливості використання інтенсивних методів у навчанні іноземних студентів професійного діалогу російською мовою.Документ Вихованець Харківського університету Віктор Русинов: життя, обірване на льоту(Харків : Курсор, 2023) Глибицька, Світлана БорисівнаМинуло 20 років з тієї пам’ятної авіакатастрофи, коли велика команда кращих авіаційних фахівців України та Росії загинула в горах Ірану. А серед них – випускник Харківського державного університету і – на той час – директор з міжнародних авіаційних програм компанії «ІнтерАМІ» Віктор Вікторович Русинов. Філолог за освітою, ентузіаст радіосправи, талановита та креативна особистість.Документ Все, что смог Нетушил...(2015) Мелихов, В.Г.Статья посвящена ректору Харьковского университета (1912-1919), профессору И.В. Нетушилу.Документ Віктор Меліхов : життєвий шлях від філології до краєзнавства і журналістики : (До 80-річчя від дня народження)(2020) Глибицька, Світлана БорисівнаДокумент Главная площадь моей жизни : [о площади Свободы г. Харькова](2015) Мелихов, В.Г.Статья посвящена главной площади г. Харькова - площади Свободы; истории возникновения зданий, которые на нее выходят: Госпрома, Харьковского университета, Военной академии имени Говорова (ныне - Северный корпус ХНУ имени Каразина), роли площади в жизни автора.Документ Граматичний аспект у формуванні комунікативної компетенції іноземних студентів(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2012-05) Петров, І.В.; Петров, И.В.; Petrov, I.V.У статті аналізується сучасний стан розробки питань організації навчання іноземних студентів граматики російської мови, виокремлюються принципи навчання, що можуть бути використані при створенні навчальних комплексів.Документ Гумористичні ситуації як засіб створення сприятливих психологічних умов для засвоєння навчального матеріалу на заняттях з англійської мови(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Кобзарь, Е.И.; Лешнёва, Н.А.; Кобзар, О.І.; Лєшньова, Н.О.; Kobzar, E.I.; Leshnyova, N.A.У даній роботі розглядаються гумористичні ситуації як засіб створення на заняттях сприятливих психологічних умов для вивчення іноземної мови та підвищення мотивації. Даються практичні рекомендації з використання гумористичних ситуацій у навчальному процесі.Документ День, когда раскололся мир : [о деятельности харьковских подпольщиков при оккупации города фашистскими захватчиками](Харьков, 2002) Мелихов, В.Г.Медработники 9-й городской больницы – участники антифашистского подполья. В центре – профессор А. И. Мещанинов.Документ До питання мотивації вивчення російської мови іноземними студентами підготовчих факультетів вищих навчальних закладів України(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2011) Гіль, С.І.; Гиль, С.И.; Gil, S.I.У поданій статті розглядається явище мотивації вивчення російської мови як іноземної, виділяються шляхи підвищення внутрішньої мотивації іноземних студентів за рахунок залучення лінгвокультурної інформації під час створення комунікативних ситуацій, а також використання мультимедійних технологій.Документ До питання про відбір та інтерпретацію художніх текстів в іноземній аудиторії(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2008) Ільїна, Л.Е.; Чуйкова, Г.П.; Ильина, Л.Э.; Чуйкова, А.П.; Ilyina, L.E.; Chuycova, G.P.Стаття присвячена актуальним проблемам вивчення художнього тексту в іноземній аудиторії. У ній розглядаються питання, пов’язані з добором та адекватним сприйняттям літературних творів.Документ До проблеми введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами(Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Центр міжнародної освіти, 2010) Жовтоніжко, І.М.; Жовтонижко, И.Н.; Zhovtonizhko, I.M.Досліджено проблему введення математичної термінології на початковому етапі вивчення математики іноземними студентами та розглянуто методику введення математичної термінології на прикладі вивчення студентами-іноземцями звичайних дробів.